قیمت سیم گالوانیزه نمای کلی و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

فولادهای ساده و فولادهای پر کربن ممکن است برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرند. سپس به روش گالوانیزاسیون سرد و یا گرم گالوانیزه می شوند.

مرکزآهن روزانه فروش ویژه سیم گالوانیزه را در سایت و شبکه های اجتماعی مرکزآهن منتشر می کند.جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

مفتول گالوانیزه را می‎توانید در دو نوع اسکوپ و رابیتس بندی تهیه نمایید. منظور از سیم اسکوپ ( اتصال)، روشی است که با استفاده از آن، سنگ‏های گرانیتی مهار می‎شوند. در طی آن پیش از نصب، شیارهای در قسمت پشت سنگ ایجاد خواهد شد. برای این منظور از دستگاه فرز استفاده می‎شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش محبوبیت مفتول گالوانیزه گرم شده است، این است که با توجه به مقاومتی که ارائه می‌دهد در بسیاری از مناطق با آب و هوای مختلف قابل استفاده است.

یکی از ورق‌های فولادی عرضه شده در بازار، ورق گالوانیزه، است که به علت ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر خوردگی، مورد توجه اکثر صنعتگران و فعالین حوزه‌های عمرانی و صنعتی کشور قرار گرفته است. این محصول به‌دلیل پوششی که از جنس روی دارد و طی فرآیند گالوانیزاسیون در کارخانه‌های فولادی تولید می‌شود، تغییرات قیمت روزانه و لحظه‌ای را تجربه می‌کند.

این نوع مفتول ممکن است با استفاده از روش‌های مختلفی روکش کاری شود و همچنین در داخل و یا خارج از کشور تولید شود، این موضوعات می‌تواند بر روی کیفیت و کارایی مفتول گالوانیزه تاثیر گذار باشد.

سیم گالوانیزه کاربرد های فراوانی دارد که دلیل آن فواید آن است که شامل:

اگر سیم دارای کربن بالا باشد در برابر خوردگی مقاومت بالایی خواهد داشت و سیم مفتول نرم به دلیل کم بودن کربن دارای انعطاف بیشتری است.

برای صرفه جویی در زمان می توانید با مشاهده محصول موردنظر و فشردن دکمه خرید در انتظار تماس از طرف مجموعه باشید. ما در کوتاهترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی خواهیم کرد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه آهن شهر پاسارگاد می باشد.

ازآنجاکه سیم مفتول کارایی بسیاری دارد و محصولات مختلفی ازجمله فنس، توری، توری مرغی، توری مش، سیم خاردار، گابیون و رابیتس با آن تهیه می‌شود، قیمت یکسانی ندارد. این محصولات ازنظر وزن متفاوت بوده و دارای قیمت‌های متفاوتی هستند، آنچه در قیمت این محصولات تاثیرگذار است، نوع سیم مفتول به کار رفته است. اگر از سیم کلیک کنید مفتول با ضخامت بالا استفاده شود، وزن سازه بالا می‌رود درنتیجه قیمت آن بیشتر خواهد داشت. همچنین قیمت مفتول گالوانیزه به کیفیت روی و آهن آن نیز بستگی دارد.

اعتبار قيمت‌های ورق گالوانيزه به صورت روزانه و در بازارهای نوسانی به صورت لحظه‌ای است؛ اما اهتمام تمامی گروه‌های مجموعه در جهت عدم تغيير مبالغ پيش فاكتور برای مشتريان است.

روش‌های گالوانیزه کردن مفتول‌ها متفاوت بوده و هر کدام از روش‌ها دارای مزایا و معایبی می‌باشد.

فرایند گالوانیزه کردن سیم مفتول به دو صورت انجام می‌شود:

Report this wiki page