طراحی سایت و سئو حرفه ای

Wiki Article

از آنجایی که هسته اصلی این سیستم رایگان است، می توان هر نوع سایتی را اعم از شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، خبری و ... طراحی نمود. همین مساله سبب شده است تا هزینه های طراحی سایت با وردپرس به حداقل برسد.

از این لینک می توانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید

سیستم مدیریت محتوا جوملا نسبت به وردپرس، تنها به دلیل تخصصی تر بودن در استفاده، از محبوبیت کمتری برخوردار است. شاید دلیل اصلی این امر ساده تر بودن استفاده ا وردپرس نسبت به جوملا می باشد.

تعرفه طراحی سایت و برآورد هزینه طراحی سایت چگونه صورت می گیرد؟

یکی از امکانات مهمی که ما در تمام صفحات سایت فروشگاهی فعال می‌کنیم، امکان ثبت نظر کاربران است. وقتی مشتریان بتوانند نظرات مثبت و منفی خود را در یک صفحه‌ی محصول درج کنند، در واقع تجربه‌ی خرید خود را به طور رایگان با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

پس از آنکه وب سایت خود را تحویل گرفتید، باید بتوانید به راحتی با آن کار کرده و از پنل مدیریت آن استفاده کنید.

مدیریت این وب سایت کاملا فارسی بوده و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند:

هم اکنون بیش از نیمی از فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان از ووکامرس استفاده می کنند.

بدون ذکر جزئیات خدمات طراحی سایت چگونه می توان قیمتی ارائه داد ؟ یک سوال کاملا اشتباه که بسیاری از افراد از کارشناسان پونه مدیا می پرسند.

شرکت طراحی اطلس وب در نظر دارد که موارد بسیار زیادی را در فروشگاه اینترنتی شما قرار دهد تا بتوانید با حداقل دانش تکنیکی و فنی بتوانید روزانه فروشگاه خود را مدیریت نمایید. برخی از این امکانات عبارتند از:

قابلیت گزارش آمار کلی و جزیی از سایت در بخش های مختلف کاربران، سفارشات، فعالیت هر کاربر و …

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی، تعداد صفحات آن است. هر چه محصولات سایت و خدمات آن بیشتر باشند، حجم کار تیم متخصص ما و مدت زمان مورد نظر برای طراحی سایت و در نتیجه‌ی بودجه‌ی مورد نیاز برای آن بیشتر خواهد بود.

علاوه بر آن تعداد یازدیدکننده آن ها به سرعت در حال افزایش بوده و سیستم های مدیریت محتوا رایگان دیگر جواب گوی نیاز آن ها نیست.

از دیگر ویژگی‌‌های جذاب وردپرس، استفاده از قالب‌های آماده‌ی آن است.

Report this wiki page