مفهوم سیم گالوانیزه چیست؟ و خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

 پرداخت شود، باز هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. زیرا مفتول فولادی ساده پس از گذشت مدت زمانی کوتاه با زنگ زدگی مواجه شده و نیاز به تعویض دارد.

مفتول‌ها ازنظر مقدار کربن نیز به دو نوع کربن بالا، سخت و کربن پایین، نرم تقسیم می‌شوند.

معمولا در برخی موارد نیاز است که یک مفتول علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر مناسبی نیز داشته باشد. این موضوع باعث شده تا هنگامی که نمای ظاهری مفتول گالوانیزه

 با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

برای اولین بار مفتول توسط نورد بلژیکی در اروپا ساخته شد و بعد از آن تغیرات زیادی در آن‌ دیده شد که در کشور امریکا بود و پس از کشف این مفتول ها و پیشرفت آن ها مقاومتش هم کم کم بالا تر رفت و هم چنین از نظر وزنی هم سنگین تر شد و البته هزینه هایش هم بالاتر رفت.

پوشش آلياژي روي ـ نيكل، نسبت به سایر پوشش‌های دیگر سابقه بیشتری دارد. این پوشش باعث می‎شود تا فولاد خاصیت شکل‌پذیری بیشتری داشته باشد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر خوردگی و گرما از خود نشان خواهند داد. معمولا این اینجا کلیک کنید نوع پوشش‎های گالوانیزه از قیمت بیشتری نسبت به سایر پوشش‌ها برخوردار هستند.

سیم گالوانیزه کاربرد های فراوانی دارد که دلیل آن فواید آن است که شامل:

در نوع گرم، فولاد را به روش شناور کردن در فلز «روی» مذاب شده، دارای روکش «روی» می کنند.

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

به علت نوسانات لحظه ای در بازار در صورت اقدام به خرید مفتول گالوانیزه، گرفتن تایید قیمت ها از واحد فروش الزامی می باشد.

به طورکلی، مفتول‎هایی که با استفاد از روش گرم تهیه می‎شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این توانایی را دارند که محصول یاد شده را با بهترین کیفیت ممکن را تولید و روانه بازار کنند.

فرمول محاسبه وزن انواع ورق های مختلف اعم از گالوانیزه، سیاه، روغنی و رنگی به یک صورت بوده و شما با داشتن یک فرمول به راحتی می توانید به وزن ورق موردنظر خود دست یابید.

قیمت سیم مفتول نیز با توجه به نوع سیم متفاوت است. اگر قصد خرید سیم مفتول دارید ابتدا باید نوع محصول مورد نظر خود را مشخص نمایید. همان طور که مشاهده می کنید، هر جدول به صورت اختصاصی برای نوعی از سیم مفتول قیمت گذاری شده است.

Report this wiki page