چگونه طراحی وب سایت می تواند در زمان، استرس و پول شما صرفه جویی کند.

Wiki Article

به نظرم خیلی باید بعید باشد که تا به حال، نام لس آنجلس تایمز را نشنیده باشید. این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین روزنامه آمریکا شناخته می‌شود.

در گذشته از این تفاوت اینگونه یاد میشد که با طراحی سایت وردپرسی شما از یک قالب آماده استفاده می کنید و با استفاده از طراحي سایت کد نویسی شده یا همان طراحی سایت اختصاصی می توانید سایت خود را سفارشی شده طراحی کنید.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فایل املاک طراحی سایت آموزشی مناسب برای شرکت‌ها، بازرگانان، پیمانکاران، کارخانجات، کسب‌وکارهای خدماتی، انجمن‌ها، سازمان‌ها، مساجد و هیئت‌ها

می توان به این نتیجه رسید که طراحی سایت برای شرکت یکی از مهمترین انواع طراحی وبسایت به شمار می رود.

در ادامه نکاتی که می تواند به شما در مسیر طراحی سايت کمک کند را بررسی می کنیم:

انتخاب شرکت طراحی سایت نامناسب: شاید بزرگترین اشتباه در طراحی سایت، این گزینه باشد.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت توضیحات بیشتر می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

طراحی یک وب‌سایت چقدر می‌تواند خوب باشد که هرسال در بین بهترین نمونه های طراحی سایت قرار بگیرد؟

امنیت : وب سایت های اختصاصی از امنیت بالاتری نسبت به قالب های آماده برخوردار هستند. امنیت سایت های وردپرسی و قالب آماده به دلیل تعدد در کد ها و گاها غیر اصولی بودن کد های قالب، می تواند دچار نقص شود و آسیب پذیری بیشتری در برابر حملات و ویروس ها داشته باشد.

از روز اول با خدمات طراحی سایت تابان شهر در کنار شما هستیم

مشاوره رایگان طراحی سایت خدمات سئو نمونه‌کارها

آیا وب سایت‌های طراحی شده امکان توسعه یا چند زبانه بودن را دارند ؟ ۱۰۰ درصد بله، کلیه پکیج‌های ارائه شده در قیمت طراحی سایت، امکان اضافه شدن بی نهایت زبان و امکانات را دارا می‌باشند.

اگر شما قصد طراحی سایت با کارایی منحصر به فرد را داشته باشید باید به سراغ سایت های اختصاصی بروید.

Report this wiki page