مفتول گالوانیزه

Wiki Article

ضخامت ورق‌های گالوانیزه، از یک میلی‌متر آغاز می‌شود و وابسته به نیاز مشتریان با ضخامت‌های بیشتر هم تولید خواهد شد. ۳ میل یکی از کاربردی‌ترین ضخامت‌های موجود در بازار است. بسیاری از صنایع از ورق‌هایی با این ضخامت استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل گاهی اوقات میزان تقاضا برای این محصول افزایش پیدا می‌کند و قیمتش نسبت به سایر ورق‌ها بیشتر می‌شود. قیمت ورق گالوانیزه ۳ میل هم مانند سایر انواع این محصول نوسان‌های روزانه را تجربه می‌کند.

آرماتور چیست؟ معرفی انواع آرماتور و مزایای آرماتوربندی

مفتول گالوانیزه که به آن مفتول سفید نیز می گویند با گالوانیزه کردن مفتولهای فولادی به دست می آید. برای محافظت از فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی در رطوبت و باران های اسیدی آنها را با یک پوششی از جنس دیگر که مقاوم است می پوشانند و در نتیجه آن در مقابل اکسیداسیون و زنگ زدگی مقاوم می شود. دو نوع روش برای انجام این عمل وجود دارد:

با توجه به مطالبی که در خصوص انواع مفتول گالوانیزه و روش تولید آن گفته شد، اکنون شما می توانید با آگاهی کامل در این زمینه، و با مشاهده‌ی لیست قیمت مفتول گالوانیزه در سایت شهر مفتول، این محصول را خریداری نمایید.

این لایه بنا لایه گالوانیزه سرد بوده که در مقایسه با روش گرم بسیار نازک تر می باشد. این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می سازد.

از آنجایی که لوله گازها انواع مختلفی دارند، در زمان خرید و استعلام قیمت باید به این نکته توجه داشته باشید که کالای مورد نظر چه ویژگی‌هایی را شامل می‌شود. برای مثال لوله‌های توکار به دلیل مقاومت بالا در مکان‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین منوال کاربرد انواع لوله‌های انتقال اینجا کلیک کنید گاز را بررسی کنید و پس از آن قیمت لوله گاز را مورد بررسی قرار داده و برای خرید اقدام کنید.

آنها دارای رنگ و اندازه‎های بسیار متنوعی هستند، قیمت و وزن مناسبی داشته و استفاده از آنها بسیار راحت است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به مفتول کالا می باشد.

چاپ تمام قیمت ها اشتراک سیم آرماتور بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۰:۴۵ خروجی اکسل

بهترین سایت خرید توری و قیمت روز توری

فرآیند تولید گالوانیزه گرم مراحل مختلفی دارد. در این قسمت کلیه مراحل آماده سازی مفتول سیاه را شرح خواهیم داد.

قیمت هر کیلو ورق گالوانیزه در جدول زیر نمایش داده شده است. قیمت ها بر اساس عرض و کارخانه سازنده آن متفاوت است. واحد وزن بر اساس کیلوگرم محاسبه شده است.

در تولید مفتول گالوانیزه به روش سرد، فعالیت‌های متعددی باید انجام گیرد. به کمک روش الکترولیز فلز روی بر روی سیم می‌نشیند و در نتیجه گالوانیزاسیون اجرا می‌شود. فلز روی در الکترولیز ضخامت کمی دارد و به همین دلیل است که برای محیط مرطوب و یا شرایط آب و هوایی خاص از مفتول‌هایی استفاده می‌شود که به روش گالوانیزه گرم تولید شده‌اند.

- لوله گاز توکار کچو بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۰۹:۳۵ خروجی اکسل

Report this wiki page