شرکت طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

دسته بندی محصولات باید به نحوی باشد که کاربر به راحتی و بدون هیچ سردرگمی بتواند محصول موردنظرش را پیدا کند. کاربری که گیج شده باشد هیچ چیز نخواهد خرید. به طور مثال اگر شما سایت فروش محصولات چرمی را راه اندازی کرده‌اید، کاربری که برای خرید کیف دستی زنانه به سایت شما سرزده است باید بتواند به راحتی از دسته کیف> کیف زنانه> کیف دستی زنانه محصول موردنظرش را پیدا کند.

ساخت پروتوتایپ برای نیاز سنجی های بیشتر و عیب یابی وب سایت

یکی از مهمترین بخش‌هایی که ما در طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه می‌کنیم، استفاده از طرح‌های اختصاصی برای صفحات آن است. منظور از طرح اختصاصی، استفاده از طرح گرافیکی و رابط کاربری که منعکس کننده‌ی نوع برند و محصول آن فروشگاه باشد.

در واقع جستجوی سایت تنها به نمایش نتایج مرتبط نیست، بلکه این بخش باید طوری در طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی گنجانده شود که کاربرپسند و تعاملی باشد. در ادامه به ویژگی‌ها و امکاناتی اشاره کرده‌ایم که برای بخش جستجوی سایت فروشگاهی شما بسیار ضروری است.

مخاطب بایستی به مانند یک دوست صمیمی وارد سایتتان شود؛ بنابراین برای عضویت مخاطبان، کادرهای طولانی پر کردن اطلاعات قرار ندهید.

آموزش طراحی سایت

تیم متخصص ویکی دمی می‌تواند در طراحی سایت با وردپرس مشتریان خود را یاری دهد. در ادامه به دو امکان ویژه وردپرس، برای طراحی یک وب سایت اشاره خواهیم کرد.

طراحی وبسایت ‌های پورتال: قطعاَ بارها و بارها پیش آمده است که نام توضیحات بیشتر پورتال های مقالات، پورتال گفتمان و انجمن ها و پرتال های خبری را شنیده باشید.در حقیقت پورتالها در زمره سایت هایی میباشند که برای دستیابی به اهداف خاصی راه اندازی میشوند و به این دلیل که از مجموع چندین وبسایت داینامیک شکل گرفته اند، ویژگی هایی یکسان با وبسایت های داینامیک دارند.

طراحی سایت با استفاده از قالب های سایت تولید شده توسط دارکوب ** جدید (مدت زمان از سه روز)

برچسب کلیک کنید و دسته محصولات برای وب سایت های فروشگاهی بسیار با اهمیت است. زیرا به تجربه کاربری کلیک کنید وب سایت کمک می کند. بنابراین به سئو وب سایت فروشگاهیتان هم کمک می کند. شفافیت

به عقیده‌ی ما طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به گونه‌ای باید باشد که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و سپس بهترین محصول مورد نیاز را بخرند.

در بخش زیر امکانات را برای شما به صورت بخش به بخش برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای سایت منبع معرفی می نمایم:

باشد. بنابراین همانطور که عنوان شد، تعیین مقدار هزینه طراحی وب سایت، وابسته به میزان حجم پروژه و درخواست های خاص کارفرما می‌باشد.

از همین رو خرید یک هاست مناسب که کوچکترین خللی را در فرآیندهای سایت ایجاد نکند، امری بسیار ضروریست و عمدتاَ کاربران ایرانی از هاست های آلمان و ایران برای این امر استفاده می کنند.

Report this wiki page