خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

کد نامقیمتمحصولضخامت مفتولنوع گالوانیزهمحل بارگیریکشور / کارخانهواحد فروشنمودار قیمتثبت سفارش

در واقع این موضوع که فولاد ضد زنگ ، زنگ نمی ‌زند یک تصور نادرستی است. یکی از بهترین و ساده ترین راه های تشخیص میلگرد استیل بگیر از سیم استیل نگیر همراه داشتن یک آهنربا است که از وجود هرگونه اشتباه در فروش مفتول استیل جلوگیری به عمل می آورد .

یکی از محصولات پُرکاربرد موجود در بازار که از آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم (مواد اولیه تولید محصولات دیگر) استفاده می‌شود، مفتول گالوانیزه می‌باشد. کیفیت گالوانیزه‌ی به کار رفته شده، تاثیر بسزایی در قیمت این محصول خواهد داشت. معمولاً در بازار قیمت این محصول به مراتب بالاتر از مفتول آرماتوربندی می‌باشد.

هر چقدر که این سیم ها به بیشترین سطح از مقاومت برسند، بالاترین کیفیت و بهره وری و همچنین دوام را نیز خواهند داشت.

مفتول های گالوانیزه با وجود اینکه کمی گران می باشند اما با در نظر گرفتن هزینه های احتمالی در صورت استفاده نکردن از این محصول و همینطور و در نظر گرفتن قابلیت های ذکر شده در نهایت استفاده از این محصول باعث می شود که علاوه بر افزایش کیفیت و کارایی هزینه های کلی ساخت یک سازه در کوتاه مدت و بلند مدت به شکل قابل توجهی کاهش یابد .

با استفاده از مفتول گالوانیزه می توان محصولاتی همچون،انواع توری حصاری، گابیون، سیم خاردار، تور مرغی و توری فنس تولید کرد. مفتول گالوانیزه بر اثر حرارت نرم و انعطاف پذیر می گردد.

همچنین به دلیل مقاومت در برابر حرارت در تولید لوازم اجاق گاز و فر و مایکروفر مصرف می شود .

وزن کلاف‌های مفتول گالوانیزه ایرانی با یک‌دیگر کمی متفاوت است و هم‌چنین در قطر سیم، تلرانس و یا تغییر اندک قطر دیده می‌شود.

لوله برق فولادی لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ لوله گالوانیزه گرم سبک لوله گالوانیزه سرد لوله برق مشکی کاندوئیت ضد انفجار لوله برق پلاستیکی

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام زیادی در برابر رطوبت و اکسید شدن دارد و هرچه کیفیت تولید مفتول بالاتر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی بیش‌تر می‌شود.

آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند.

اجازه دهید اینطور توضیح بدهیم که حفاظت روی از فولاد در دو زمینه انجام می شود :

معمولاً قیمت مفتول گالوانیزه گرم بالاتر از مفتول‌هایی بوده که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شوند. مفتول‌های تولید شده در ایران معمولاً به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شوند.

برای خرید مفتول سفید یا گالوانیزه گرم و سرد باید به موارد ذکر شده توجه داشته باشید. فیلتر جدول قیمت موارد خواسته شده را تکمیل فرمایید تا سایت منبع بهترین نتایج از جدول قیمت نمایش داده شود

Report this wiki page