گزینه های طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت.

سایت هایی که نیاز به درگاه پرداخت دارند در ابتدای امر باید یکسری از موارد که برای دریافت درگاه پرداخت نیاز هست رو داشته باشند ، مواردی مثل اینماد و…

کدام یک از پکیج های معرفی شده برای من مناسب است؟ کدام یک از پکیج های معرفی شده برای من مناسب است؟

این امکان رو میشه برای طراحی سایت فروشگاهی من هم فعال کنید؟

میتونید دسترسی لوکیشن گوگل مپ یا ویز هم داخل سایت فروشگاهی قرار بدید؟

برای طراحی وبسایت فروشگاهی در تهران و یا هر شهر و کشور دیگری که هستید کافیست با ما در تماس باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در وب پویا با طراحی قالب اختصاصی متناسب با کسب و کار شما انجام می شود. حتی این امکان برای شما فراهم است تا طرح مورد نظر خود را به ما سفارش بدهید.

تصور کنید که کاربران اینترنت بخواهند در محل زندگی شان یک فروشگاه اینترنتی پیدا کنند. اولین کاری که می کنند این است که جست و جو منبع می کنند ” فروشگاه اینترنتی در تهران ” حال شما تصور کنید که به جای کلمه فروشگاه اینترنتی، فروش همان چیزی نوشته شود که شما آن را می فروشید و بعد هم شهر شما به جای تهران نوشته می شود.

هر شرکت طراحی سایتی وظیفه دارد که پس از تحویل سایت، آموزش های لازم جهت استفاده از سایت را نیز به شما بدهد.

شاید در ابتدا هزینه راه اندازی سایت با توجه به بودجه شما زیاد به نظر برسد، ولی جدا از بحث منطقی بودن این هزینه در برابری سودی که قرار است به ما بدهد، می توانید در ابتدا با یک سایت ساده و با امکانات اولیه فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و بعد در پلن های آینده خود آن را گسترش دهید.

بندخ میخواستم اطلاع پیدا کنم از نحوه ارتقا سایتم به درگاه پرداخت . چطور میتونم این مورد رو بهسایتم اضافه کنم؟

فرض کنید یک کسب و کار سنتی بخواهد با جزئیات بالا فروش خود و مشتریان را آنالیز کند و کوچکترین دیتا را از هر مشتری بدست آورد.

کاربران شما دستگاه های مختلفی دارند، اینکه سایت شما در تمام دستگاه ها اعم از موبایل، تبلت و دسکتاپ درست نمایش داده شود یک اصل بسیار مهم است چرا که اگر سایت شما مثلا در موبایل درست نباشد، طیف وسیعی از مشتریان نمیتوانند از سایت شما استفاده کنند.

همچنین مشکل ترافیک وجای پارک هم بر این مشکلات اضافه می کند و خرید را برای ما سخت تر و زمان بر تر می کند.

Report this wiki page