طراحی سایت برای کسب و کار

Wiki Article

در طراحی وب سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه شود که دونوع طراحی سایت وجود دارد.

 وب سایت‌ها را می‌توان از جهات مختلفی دسته بندی کرد: برای مثال انواع وبسایت ها از نظر فنی شامل سایت‌های دینامیک، سایت‌های استاتیک و … می‌باشند.

مارکتینگ

ظاهر یک سایت فروشگاهی باید مانند یک مغازه لوکس باشد. به این صورت که صفحه ی اصلی سایت باید مثل ویترین مغازه شامل گلچینی از بهترین محصولات باشد. به صورتی که حس خوبی در کاربران ایجاد کند.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا یعنی طراحی سایت به شکلی منعطف، که با توجه به اندازه صفحه نمایش، حالت آن نیز تغییر کند. دلیل کاربرد ریسپانسیو، افزایش رضایت کاربران است. 

با این کار سایت فروشگاهی شما به راحتی با اندازه صفحه نمایش دستگاه های دیگر سازگار می شود.

امکان جستجوی سریع محصولات و فیلتر کردن آن‌ها بر اساس قیمت، برند و غیره

در خرید حضوری نحوه برخورد فروشنده تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد. در سفارش ساخت سایت فروشگاهی نیز این تاثیر بسیار پررنگ است اما چگونه؟

در کل طراحی سایت فروشگاهی برای جذب مشتری جدید بهتر است و اپلیکیشن در فرایند هایی همچون تکرار خرید و ایجاد مشتری وفادار تاثیر بیشتری دارد.

درباره ما تماس با ما چند آموزش کلیدی بازاریابی اینترنتی

تابان شهر را می توان به عنوان یک از شرکت طراحی سایت فروشگاهی معتبر دانست که در این زمینه و سایر زمینه های طراحی سایت تجربه و خلاقیت کافی را دارد.

اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم.

یک تیم جوان و باانگیزه در عین حال باتجربه که کمک بزرگی برای راه اندازی استارتاپ به ما کردن.همه چی عالی!

سفارش ساخت سایت فروشگاهی باید به بیشتر بخوانید گونه ای باشد که احساس اعتماد را به کاربر انتقال دهد و کاربر به مشتری دائمی تبدیل شود.

Report this wiki page