مفتول گالوانیزه و درباره سیم گالوانیزه

Wiki Article

نرمی در این سیم از اهمیت بسزایی برخوردار است.یک سر بودن کلاف سیم و ضخامت مناسب و یکنواخت از دیگر فاکتور های مهم در این سیم می باشد.

گالوانیزه کردن دارای دو نوع سرد و گرم است که هرکدام به شیوه مجزایی صورت می گیرد.

ضخامت لایه گالوانیزه گرم بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ میکرون است در صورتی که ضخامت لایه گالوانیزه سرد ۲۵ میکرون است.

بعد از این سطح ورق سرد به روی آغشته میشود. عایق ورق گالوانیزه به روش گرم دوام و مقاومت بیشتری نسبت به روش سرد دارد؛ بنابراین قیمت گالوانیزه گرم نسبت به گالوانیزه سرد بیشتر است.

تولید کننده مفتول گالوانیزه در سایز های مختلف با بهترین کیفیت و قیمت آماده ارائه محصولات به اقصی نقاط کشور می باشد.

کاربرد آن ها بستگی به محیط و استفاده ی آن دارد. برای آشنایی با کاربردها و انواع مختلف مفتول ها با ما همراه باشید.

پارت آهن مرکز خرید و فروش انواع آهن آلات ، انواع توری ها مانند توری حصاری ، توری مرغی ، توری سرندی ، توری منبع جوش ، توری مرغی ، توری مش ، توری پرسی ، تیر آهن ، میلگرد ، سیم خاردار ، گابیون ، مفتول ، جزئیات بیشتر مفتول گالوانیزه ، رابیتس ، ورق ، الکترود ، مفتول آرماتوربندی ، مسوار ، ورق گالوانیزه و ... تحت مدیریت محمد چهلمردان می باشد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با گالوانیزه کردن یا گالوانیزاسیون و انواع آن آشنا کنیم. گالوانیزازه کردن فرایند پوشاندن فولاد با فلز روی است که باعث جلوگیری از خوردگی فولاد می شود.

نکته: گاهی به حمام روی، مقداری سرب نیز اضافه میکنند تا به سیالیت آن اضافه شود.

به طور کلی می‌توانیم اینطور بگوییم که کاربری کلیک کنید مفتول‌ها بستگی به انواع آن‌ها دارد.

 -رسیدن به هدف در زمان کوتاه: در صورتی که نیاز باشد از ورقهای گالوانیزه در محل استفاده شود، در این حالت نیاز به صرف زمان برای آماده سازی سطح، رنگ کردن و یا بازرسی نخواهد بود.

نکته ایی که در مفتول گالوانیزه سایت منبع باید به آن توجه بسیار داشت، میزان مقاومت و دوام بالای آن است.

در تولید مفتول گالوانیزه به روش سرد، فعالیت‌های متعددی باید انجام گیرد. به کمک روش الکترولیز فلز روی بر روی سیم می‌نشیند و در نتیجه گالوانیزاسیون اجرا می‌شود. فلز روی در الکترولیز ضخامت کمی دارد و به همین دلیل است که برای محیط مرطوب و یا شرایط آب و هوایی خاص از مفتول‌هایی استفاده می‌شود که به روش گالوانیزه گرم تولید شده‌اند.

نوعی فرآیند پوششی است که توسط فلز روی، به منظور جلوگیری از خوردگی فلزات استفاده می شود. این فرآیند قیمت مفتول گالوانیزه به دو روش گالوانیزه گرم و سرد انجام می شود.

Report this wiki page