خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

آخرین بروزرسانی : روز های قبل ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

از دیگر ویژگی‌های بارز این مفتول‌ها می‌توان به صاف و صیقلی بودن سطح آن‌ها اشاره کرد.

استفاده از این سیم گالوانیزه فنس کاری را مقاوم و مستحکم می کند.

هزینه ای که برای خرید مواد اولیه و آلیاژهای ضد زنگ فولاد می شود، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی توری خواهد داشت. عامل موثر بعدی، اندازه و ابعاد توری است؛ اندازه و ابعاد توری نیز تاثیر مستقیمی روی وزن این محصول و در نهایت قیمت آن دارد. این موارد مهم را، هنگام خرید توری گالوانیزه باید در نظر داشته باشید.

در حالت عادی مفتول ، بدون هیچ لایه و عایقی تولید میشود که در نهایت اگر در معرض هوا ، باران و آب از عمر آن میکاهد و موجب میشود از لایه های رویی آن کاسته شود و در نهایت به شکستگی و پوسیدگی منجر شود.

اصفهان بلوار کشاورز چهار راه مفتح برج آزاد طبقه ۶ اصفهان آهن

مرکزآهن با داشتن جدیدترین و قدرتمندترین ابزارهای برش آهن آماده انجام خدمات برشکاری و خمکاری ورق اعم از برش ورق با لیزر، پلاسما در ضخامت های مختلف می باشد.

یکی از محصولات پُرکاربرد موجود در بازار که از آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم (مواد اولیه تولید محصولات دیگر) استفاده می‌شود، مفتول گالوانیزه می‌باشد. کیفیت گالوانیزه‌ی به کار رفته شده، تاثیر بسزایی در قیمت این محصول خواهد داشت. معمولاً در بازار قیمت این محصول به مراتب بالاتر از مفتول آرماتوربندی می‌باشد.

توری گالوانیزه به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و قیمت مناسب، در بین استفاده کنندگان محبوبیت بیشتری دارد.

در ابتدا مفتول سیاه را تحت حرارت تعیین شده قرار میگیرد، افزایش حرارت باعث می‌شود تا سیم کربن قابل توجهی از دست بدهد و مقدار کربن در آن به حد تعریف شده‌ای مفتول گالوانیزه برسد. به همین دلیل است که در گالوانیزه گرم نیز، مفتول نرم است.

نرخ اکثر تولید کنندگان شمش فولادی نیز بدون تغییر اعلام شد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفاً با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .

قیمت ها لحظه ای و دارای نوسان است لطفا با ما تماس بگیرید

Report this wiki page