ترفند 5 ثانیه ای برای طراحی سایت

Wiki Article

⭐ سایت نیمه اختصاصی در اصل همون قالب های آماده هستند و قیمتشون بسته به میزان نیازی های شما از چند میلیون تومان شروع میشود.

مثلا دپارتمان محصولات پستی، پشتیبانی، مالی، مدیریت و ترکیب‌ها دلخواه شما) بایگانی شدن تمامی تیکت‌ها بین کاربر و مدیر سایت امکان دسترسی کاربران به بخش تیکت‌ها در پنل کاربری خود امکان ساخت‌ انواع فرم‌ها در قسمت‌های مختلف سایت

هنگامی که وارد می شوید یک باکس بزرگ در صفحه در حال شماره انداختن است. آن هم شماره معکوس! این موضوع به طرز عجیبی بر روی افزایش فروش فروشگاه های آنلاین کمک می کند.

عدم هماهنگی فرآیندهای موجود در سیستم مدیریت محتوا با فرآیندهای مورد نیاز

در این بخش به صورت خلاصه و ساده ما شما را راهنمایی می کنیم که چه موقع از وردپرس استفاده کنید و چه موقع از برنامه نویسی اختصاصی …

طراحی یک سایت فروشگاهی برای فروش محصولات دیجیتال که شبیه به دیجی کالا باشه. لطفا قیمتهاتون منصفانه باشه.ممنون

صفحه درباره ما: در این بخش می توان اطلاعات لازم درباره شرکت از جمله راه های ارتباطی، رزومه و غیره را در اختیار مخاطب قرار داد.

همچنین پشتیبانی و به اصلاح گارانتی پس از تحویل نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود و تا مدت زمان تعیین شده اگر مشکلی داشته باشید حتما رسیدگی شده و رفع می‌شود تا شما با خیال آسوده و راحت به کسب درآمد از فروشگاه خود مشغول باشید.

طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فایل املاک طراحی سایت آموزشی مناسب برای شرکت‌ها، بازرگانان، پیمانکاران، کارخانجات، کسب‌وکارهای خدماتی، انجمن‌ها، سازمان‌ها، مساجد و هیئت‌ها

⭐ خیالتون راحت! اینجا کلیک کنید تمامی هزینه ها همون ابتدا در پیش فاکتور ذکر میشند و در صورتی که امکانات بیشتری نیاز داشته باشید قابل اضافه هستند.

خدمات فنی هاست توشن، پاسخگوی تمامی نیاز های کد نویسی و به روز رسانی سایت

تنظیمات مربوط به بخش آماری برای گزارشگیری از عملکرد فروشگاه

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

برای اینکه درباره چیزی اطلاعات کسب کنید، باید در وهله اول ویژگی‌ها و خصوصیت‌های آن را بدانید.

Report this wiki page