کلیدی ساده برای قیمت سیم گالوانیزه رونمایی شد و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

- ورق سیاه نورد و لوله اهواز بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۶ خروجی اکسل

امکان خرید سیم رابیتس هم به روش سنتی و هم به روش اینترنتی و آنلاین برای کاربران وجود دارد. اما بایستی یادآور شویم که استفاده از خدمات اینترنتی می تواند مزیت های قابل توجهی را برای کاربران ایجاد نماید.

در ابتدا مفتول سیاه را تحت حرارت تعیین شده قرار میگیرد، افزایش حرارت باعث می‌شود تا سیم کربن قابل توجهی از دست بدهد و مقدار کربن در آن به حد تعریف شده‌ای برسد. به همین دلیل است که در گالوانیزه گرم نیز، مفتول نرم است.

از تقسیم‌بندی سیم مفتول می‌توان به سیم رابیتس بندی و اسکوپ اشاره کرد. معمولاً سیم‌های اسکوپ با ضخامت ۱.۵ میلی‌متر تولید و بیشتر در سنگ گرانیت استفاده می‌شود و سیم رابیتس بندی همان‌طور که از نامش پیداست، برای بستن رابیتس استفاده می‌شود.

این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می‌سازد. این عمل با هدف جلوگیری از خوردگی فلز پایه یعنی فولاد و زنگ‌زدگی آن انجام می‌شود.

شما می بایست ابتدا قیمت روز سیم مفتول مورد نظر خود را مشاهده و سپس برای خرید با کارشناسان آهن ملل در تماس باشید. لازم به ذکر است برای مشاهده قیمت نهایی محصول، گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید.

همچنین با پیگیری بخش اخبار از بهترین زمان خرید آگاهی یابید.

برای کلیک کنید خرید و فروش و اطلاع از قیمت دقیق مفتول گالوانیزه ارزان قیمت با کیفیت عالی و پروفیل مقرون به صرفه در استان تهران با مشاوران ما در صنایع مفتولی مفتول کالا در تماس باشید.

قیمت ورق برشی st52 فولاد مبارکه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۵ خروجی اکسل

این سیم در ضخامت‎های متنوع تولید خواهد شد. بدیهی است هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد، به همان میزان بر وزن آن افزوده خواهد شد و در نتیجه قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. نوسانات بازار ارز و قیمت مواد اولیه نیز در تعیین قیمت نقش دارند.

این نوع مفتول دارای سطحی صاف، صیقلی و براق است. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن سبب می‌گردد که در محصولات بافتی نظیر انواع توری حصاری، توری گابیون ، توری مرغی و سیم خاردار و… مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال خرید و استفاده از این مفتول مقرون به‌صرفه می‌باشد.

محصولات مفتولی گالوانیزه در انواع و طرح های مختلف و متنوعی هستند و انواع گوناگونی هم دارند که در کار هایی از جمله ساختمان سازی و صنایع های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

این امر سبب می‌شود تا محصول نهایی، وزن بیشتری داشته باشد.

اتصالات استنلس استیل زانو استیل سه راهی مساوی استیل سه راهی تبدیل استیل تبدیل استیل بوشن استیل سردنده استیل کپ استیل تجهیزات داربستی

Report this wiki page