کلیدی ساده برای طراحی سایت رونمایی شد

Wiki Article

ثبت نام شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید ورود به سایت

میخواستم بدونم اگر شما طراحی سایت رو بر عهده بگیرید هزینه اش چقدر میشه؟

زیبایی سایت از دیدکاربران بسیار مهم است چرا که کاربران در ثانیه های اول قبل از هر کار دیگری به زیبایی سایت نگاه میکنند و اگر نمره کافی را داشته باشد، در آن میمانند وگرنه بسراغ سایت دیگر میروند.

ما در گروه آموزشی و خدماتی نت سئو، با هدف افزایش دانش کاربران فضای مجازی و پر رنگ کردن نقش طراحی وبسایت و سئو سایت برای صاحیبین کسب و کار فعالیت خود را ادامه میدهیم.

اطلاعیه: پشتیبانی تمامی های دوره های آموزشی از این به بعد در بستر تیکت انجام خواهد شد.

اگر از وبسیما انتظار دریافت قیمت دقیق طراحی سایت را دارید، لازم است شما نیز امکانات و نیازمندیهای دقیق خود را طی تماس تلفنی یا جلسه مشاوره حضوری به کارشناسان ما اعلام نمایید.

اما صرفا زود وارد شدن به این عرصه دلیل کافی برای رسیدن به موفقیت در این حوزه نیست، چرا که کیفیت و حرفه ای عمل کردن تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت.

کد تایید را وارد کنید کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید ورود با رمز عبور

برای اطلاع دقیق از قیمت ها میتونی وارد این صفحه از سایت نت افراز بشی.

متاسفانه افراد زیادی هستند که برای کاهش هزینه های خود از هاست رایگان و یا ارزان استفاده می کنند، اما باید بدانید که این هاست ها از امنیت پایینی برخوردار هستند.

با هر میزان سرمایه ای که دارید وبسایت مدنظرتان را ایجاد کنید و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش دهید.

شرکت ها زمان مساوی را صرف محتوا، تجربه کاربر، بهینه سازی نرخ تبدیل و هر چیز دیگری می کنند که وب سایت شما را به یک دارایی ارزشمند برای مجموعه شما تبدیل می کند.

هزینه طراحی سایت بسیار متفاوت است چون کار طراحی توسعه سایت کاری بسیار کیفی است. برای پاسخ به چرایی این قضیه باید از نزدیک پروسه طراحی یک وب‌سایت را از ابتدا تا انتها مطالعه کنید، آن زمان متوجه خواهید شد قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود.

من خودم اولین باری که میخواستم یک سایت طراحی کنم از چند شرکت مختلف قیمت گرفتم و تفاوت زیادی در نرخ های اعلام شده وجود داشت.
طراحی سایت حقوقی یکی از خدمات تخصصی ما در تارینوتک برای موسسات حقوقی ، وکلا ، دفاتر حقوقی ، مراکز طراحی وب سایت مشاوره حقوقی و تمام افراد و مجوعه هایی که در زمینه حقوقی فعالیت می کنند، می باشد.

به علاوه، ما همیشه در حال به‌روزرسانی برای افزایش امکانات و قالب‌های پرتال هستیم. مهم‌تر از هر چیز، تیم پشتیبانی قدرتمند ما، همیشه در کنار شماست. آیا می‌توانم سایت خودم را از نظر محتوا و طراحی ویرایش کنم؟ بله، سایت‌ساز پرتال به نحوی طراحی شده است که شما به راحتی بتوانید ساختار کلی صفحات و همینطور طراحی هر صفحه را ویرایش دهید.

لذا هزینه طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی برای صنوف مختلف متفاوت است .

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در ابتدا به خودتان و سرمایه ای که دارید و در آخر به نیازهایتان، امکانات، ویژگی های سایت، روش طراحی سایت و .

ما با شما همراه هستیم تا به بهترین شکل یک وب سایت طراحی شود و کارفرما رضایت کامل را از کار داشته باشد.

این گواهی که پس از انجام تمامی تست های فنی اعم از تست سرعت سایت، آنالیز سئو، تست ریسپانسیو و یوزرفرندلی بودن پروژه و … از تک تک پروژه ها پیش از تحویل به مشتری گرفته میشود و نتایج این تست ها تحت عنوان گواهی فنی به مشتریان عزیز تقدیم میگردد تا با خیال راحت از سایت منبع کیفیت پروژه، تنها به ادامه مسیر بیزنس خود بیاندیشند و تمام دغدغه های فنی پیش رو را به ما بسپارسند.

در تارینوتک تمام کارها توسط یک نفر انجام نمیشود بلکه تمام کارهای یک پروژه بصورت تیمی توسط افراد متخصص در آن زمینه انجام میشود.

خودم سایتم رو شما طراحی کردید و به بقیه دوستان هم پیشنهاد می کنم حتما نمونه کارهای شما رو ببینند و بهترین تصمیم رو بگیرند.

اما سایت ساز ابزاری است که راه‌اندازی یک سایت استاندارد را با هزینه بسیار مناسب‌تر فراهم می‌کند. چگونه؟ مشتری‌های یک سایت ساز همگی از سیستمی استفاده می‌کنند که از قبل آماده شده است و صرفاً هزینه استفاده از این سیستم و دریافت پشتیبانی را پرداخت می‌کنند.

متاسفانه افراد زیادی هستند که برای کاهش هزینه های خود از هاست رایگان و یا ارزان استفاده می کنند، اما باید بدانید که این هاست ها از امنیت پایینی برخوردار هستند.

نکات بسیار مهمی رو اشاره کردید ممنون که انقدر دقیق توضیح دادید البته فکر کنم فاکتورهای دیگه ای رو هم بشه در نظر گرفت.

در طی این جلسه حضوری با پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز کسب‌وکار و کارفرما به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این پروژه طراحی وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه منفعتی داشته باشد؟ و طراحی سایت کدام نیاز مخاطبان سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

طراحی سایت در شرکت تارینوتک به دو روش استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و همچنین طراحی و کدنویسی اختصاصی انجام میشود.

در تارینوتک ابتدا داکیومنت پروژه با همفکری شما تهیه و ساخت سایت تدوین خواهد شد. بعد از این مرحله طرح های اولیه سایت در قالب وایرفریم طراحی میشوند. وایرفرم ها طرح های بسیار ساده هستند که جانمایی بخش های مختلف سایت را نشان می دهند و فاقد لینک منبع رنگ ، جزییات و … هستند.

Report this wiki page