مفتول گالوانیزه

Wiki Article

سیم مفتول گالوانیزه از جمله محصولاتی به‌شمار می‌رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره‌مند شد. از این رو در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع سیم مفتول گالوانیزه گرم و سرد و تولید هر کدام آشنا کنیم تا شما بتوانید با شناختی بیش‌تر از این نوع مفتول، خرید خود را انجام دهید.

اتصالات استنلس استیل زانو استیل سه راهی مساوی استیل سه راهی تبدیل استیل تبدیل استیل بوشن استیل سردنده استیل کپ استیل تجهیزات داربستی

مفتول گالوانیزه که به آن مفتول سفید نیز می گویند با گالوانیزه کردن مفتولهای فولادی به دست می آید. برای محافظت از فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی در رطوبت و باران های اسیدی آنها را با یک پوششی از جنس دیگر که مقاوم است می پوشانند و در نتیجه آن در مقابل اکسیداسیون و زنگ زدگی مقاوم می شود. دو نوع روش برای انجام این عمل وجود دارد:

مفتول‌هایی که در کشور تولید می‌شوند، دارای کیفیت و مقاومت خوبی هستند، به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند که سایت منبع نمونه‌های داخلی را برای مصارف خود انتخاب کنند.

عملکرد ساده. برای این منظور تنها کافی است در قسمت پشت سنگ، دو شیار ساده ایجاد کنید.

با توجه به این موضوع، زمانی که لوله گاز شما دارای ضخامت بیشتری بشد وزن کلی آن نیز بیشتر شده و قیمت نهایی بالاتر تمام خواهد شد. وزن هر شاخه لوله گاز خانگی در سایت مرکزآهن برای محاسبه راحت‌تر هزینه ها ارائه شده است.

همچنین بهتر است خریداران در اولین فرصت برای خرید ورق گالوانیزه اقدام کنند تا در روندهای صعود شدید مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نباشند."

این محصول به صورت کلاف بسته بندی شده و به صورت کیلویی به فروش می رسد . البته قابل ذکر است که این مفتول در دو حالت سفت و نرم یا در واقع پرکربن و کم کربن تولید می شود .

مفتول گالوانیزه مفتولی فولادی می باشد که سطحی از فلز روی بر آن تشکیل‌ شده است.

همه چیز در مورد ورق آجدار و مزایای منحصر به فرد آن در صنعت

مفتول گالوانیزه کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد از صنایع خودرو سازی گرفته تا صنایع ساختمان سازی و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکترومقاوم در برابر زنگ زدگی است، اما برای محیط های شدید که طناب در معرض رطوبت زیاد است، بهینه نیست.

مفتول گالوانیزه گرم کاربرد زیادی در ساخت سیم خاردار دارد.

فلز روی در مقایسه با فولاد، الکتروپوزیتیو است. این خاصیت فوق العاده در زمان هایی که پوشش گالوانیزه آسیب می بیند و فولاد در معرض هوا قرار می گیرد، فلز روی از طریق حفاظت کاتدی همچنان می تواند از فولاد در برابر خوردگی محافظت کند.

مجموعه آهن ملل به روز ترین و مناسب ترین قیمت سیم مفتولی گالوانیزه را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

Report this wiki page