قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

ردپای مفتول گالوانیزه در صنایع بزرگ و کوچک دیده می‎شود. شاید بتوان گفت مهمترین و رایج‎ترین کاربرد آن ساخت انواع توری و حصار است. این نوع از توری‎های در نوبه خود در صنعت بسیار پرکاربرد هستند. از انواع مختلف آن در صنایعی مانند کشاورزی، ساختمان‎سازی، آرماتوربندی و … استفاده خواهد شد. وقتی صحبت از محصولات گالوانیزه می‎شود، یعنی آنها به طور قابل توجهی در برابر عواملی که باعث فرسایش و خوردگی فلز می‎شوند، مقاومت خواهند داشت.

روش‌های دیگری برای پوشش‌دهی فولاد و فلز وجود دارد که از آن جمله می‎توان به پوشش‌دهي الکتريکي، فلز پاشي، رنگ پاشي و پوشش مکانيکي نیز اشاره کرد. همچنین برای پوشش‎دهی از انواع پوشش‎های روی- نیکل، روی- آهن، روی- کبالت، و قلع- روی استفاده می‎شود. با توجه با کارکرد محصول، پوشش مورد نظر از سوی متخصصان انتخاب خواهد شد.

شیرآلات چدنی شیر فلکه کشویی شیر یکطرفه شیر صافی شیر سوپاپی شیر پروانه ای شیرآلات برنجی شیرآلات برنجی

در این نوع فلز، روی درصد کمتری از سطح مفتول را می پوشاند. بنابراین در شرایط رطوبتی از مقاومت کمتری برخوردار است.

مفتول های گالوانیزه با وجود اینکه کمی گران مفتول گالوانیزه می باشند اما با در نظر گرفتن هزینه های احتمالی در صورت استفاده نکردن از این محصول و همینطور و در نظر گرفتن قابلیت های ذکر شده در نهایت استفاده از این محصول باعث می شود که علاوه بر افزایش کیفیت و کارایی هزینه های کلی ساخت یک سازه در کوتاه مدت و بلند مدت به شکل قابل توجهی کاهش یابد .

آخرین بروزرسانی : روز های قبل ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

روش‌های گالوانیزه کردن مفتول‌ها متفاوت بوده و هر کدام از روش‌ها دارای مزایا و معایبی می‌باشد.

از انواع قوطی پروفیل می‌توان بهقوطی ستونی،  قوطی مبلی، قوطی گالوانیزه، قوطی آلومینیومی و قوطی کامپوزیت اشاره کرد. هر کدام از این قوطی‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و با توجه به این ویژگی‌ها کارایی مشخصی برای آن‌ها تعریف شده است.

نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد.در بخش محصولات ذوبی میلگرد در کارخانه و بنگاه بدون تغییر اعلام شد.

این موضوع باعث شده تا روش‌های مختلف گالوانیزه در اینجا معرفی شود و انتخاب نوع مفتول به نوع استفاده‌ای که از مفتول می‌شود، بستگی دارد.

صفحه اصلیخدماتپرداخت آنلایندانشنامهتماس با ماتخفیف های ویژهجدول وزنی آهن آلات

محصول ضخامت مفتول نوع گالوانیزه محل بارگیری حداقل سفارش واحد قیمت حداقل سفارش

در نتیجه ضخامت روی کم می باشد.بنابراین نوع سرد آن چندان در مقابل رطوبت مقاوم نیست. در نوع گرم ضخامت روی بیشتر است و در نتیجه دیرتر زنگ می زند.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

Report this wiki page