روزنوشت های طراحی وب سایت

Wiki Article

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

تعریف انواع منوهای حرفه‌ای بصورت آبشاری و ساده در فروشگاه

ثبت پروژه رایگان دسته‌بندی‌ها پروژه‌ها خدمات آزمون‌ها آزمایشی نحوه کار

این پکیج‌ها مناسب اساتید، مدارس، موسسات و آموزشگاه هایی با آموزش آنلاین می باشد

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) سیستم و ابزار سئو و بهینه‌سازی وب سایت

طراحی یک سایت فروشگاهی برای فروش محصولات دیجیتال که شبیه به دیجی کالا باشه. لطفا قیمتهاتون منصفانه باشه.ممنون

صفحه درباره ما: در این بخش می توان اطلاعات لازم درباره شرکت از جمله راه های ارتباطی، رزومه و غیره را در اختیار مخاطب قرار داد.

⭐ اگر شما هم بخواهید در اینترنت سایت و یا فروشگاهی داشته باشید نیاز به طراحی سایت و آماده سازی سایت با نیاز های خودتون دارید.

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

مزیت دوم در خدمات طراحی سایت سفارشی، سرعت است در سایت‌هایی با بازدید بسیار بالا به چشم خواهد آمد. سیستم‌های مدیریت محتوا به دلیل پشتیبانی از بسیاری امکانات جانبی و بسیاری ویژگی‌های فنی از امکانات سخت‌افزاری سرور به مقدار بیشتری استفاده می‌کنند و در نتیجه توانایی پاسخگویی به تعداد کمتری از کاربران با سرعت مناسب در توانایی یکسان سخت‌افزار را خواهند داشت.

اتفاقی که می‌افتد این است که قیمت محصولات در سایت بدون تخفیف است و هر کسی وارد صفحه محصولات تخفیف خورده شود قیمت بدون تخفیف می‌بیند اما وقتی کاربران اینستاگرام روی آن لینک کلیک کنند و وارد سایت شوند، قیمت تخفیف خورده را مشاهده می‌کنند.

امکان درج نامحدود از انواع محصولات دانلودی و پستی امکان ویرایش، حذف، کپی‌کردن و مدیریت محصولات ذخیره و منتشر شده امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب قیمت طراحی سایت برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده امکان ایجاد انواع نامحدود ویژگی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت ویژگی‌های ایجاد شده امکانات و خدمات جانبی فروشگاه آنلاین

البته باز هم باید توجه کنید که با توجه به بودجه باید این تصمیم را بگیرید شما می توانید در ابتدا با یک ظاهر اختصاصی شده آماده با هزینه طراحی سایت کم ، طراحی سایت را استارت بزنید و در آینده و پس از رونق کسب و کار خود توانید ظاهر سایت را تغییر دهید و حرفه ای تر کنید.

مقالات و آموزش های سرور اختصاصی هر آنچه درباره سرور اختصاصی لازم است بدانید

Report this wiki page