مفتول گالوانیزه

Wiki Article

عبور از کوره مذاب روی و پس از آن برداشتن روی اضافی از سطح مفتول.

سیم مفتول گالوانیزه انواع مختلفی دارد. سیم مفتول گالوانیزه به دو دسته تقسیم می شود:

اتصالات فولادی برق بوشن گالوانیزه براس بوشن زانو دوردار (خم لوله) زانو و سه راهی درب دار کاندولیت گلند هدبوشینگ(سرلوله) درپوش پلاستیکی مهره فلزی قوطی و جعبه تقسیم

سیم‌ها از ماشین کشش عبور می کند، سیم های فولادی به اندازه دلخواه در می آیند.

این لایه بنا لایه گالوانیزه سرد بوده که در مقایسه با روش گرم بسیار نازک تر می باشد. این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می سازد.

اما بخاطر طول عمر بالایی که دارد ، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

گروه ورق سرد اين مجموعه، توانایی انجام كليه خدمات نواربری، پانچ، توليد انواع فرمينگ‌های پوششی مثل ذوزنقه، سينوسی، شادولاين، زيرپانلی و…، رنگ آميزی الكترواستاتيك، توليد انواع آبروها و فلاشينگ‌های صنعتی و… دارد.

محصولات مفتولی گالوانیزه در انواع و طرح های مختلف و متنوعی هستند و انواع گوناگونی هم دارند که در کار هایی از جمله ساختمان سازی و صنایع های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طورکلی، مفتول‎هایی که با استفاد از روش گرم تهیه می‎شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

 اینها تنها بخشی از مشخصات و کاربردهای مفتول گالوانیزه بود. این محصول با توجه به استحکام بالا و مفتول گالوانیزه متریال با کیفیتی که دارد نسبت به سایر انواع مشابه مقاوم تر و با استحکام تر است.

پوششی که بر روی انها قرار گرفته است، باعث افزایش مقاومت کششی مفتول می‌شود.

 ساخت سیم مفتول گالوانیزه فرآیندی است که در آن فولاد عاری از اکسید را در وان مذاب روی غوطه ور شده قرار می دهند و در نتیجه، پوشش چسبنده و محافظی از فلز روی تشکیل می شود. این پوشش شامل لایه های آلیاژی است که به مقاومت در مقابل خوردگی فلز پایه کمک می کند.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات جامع و کامل پیرامون موضوع محتوا به دست آورده باشید.

طی این واکنش ها ، چندین لایه متشکل از ترکیب آهن و روی تشکیل می گردد و پس از خارج کردن آن در اثر واکنش لایه ی روی با اکسیژن و کربن یک پوشش آلیاژی محافظ در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سایش را ایجاد می کند. این فرآیند ذاتا ساده است و سادگی آن ، موجب برتری این روش گالوانیزه کردن نسبت به سایر روش های حفاظت از خوردگی می شود.

Report this wiki page