نکاتی که قبل از خرید باید بدانید و خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

در ادامه ضمن معرفی این فرمول ، جدول کامل وزن ورق فولادی آورده شده است. همان طور که می دانید انواع مختلفی ورق با جنس های متفاوت در بازار موجود است بنابراین برای محاسبه وزن این محصول ابتدا لازم است چگالی چند فلز مهم را مرور کنیم. در سایت جدول وزن ورق سیاه، ورق روغنی و ورق رنگی نیز ارائه شده است.

از طرف دیگر در صورت خرید انبوه این محصول نیز با چالش حمل و نقل آن روبرو خواهید بود. زیرا بسیاری از فروشنده ها امکانات حمل و نقل آن را نداشته و این وظیفه را به گردن خریداران می گذارند. این خرید می تواند هم شرایط سختی برای شما به دنبال داشته باشد و هم هزینه های شما را افزایش دهد.

پوشش روی یک لایه محافظ بین فولاد و دنیای خارج ایجاد می‌کند تا فولاد گالوانیزه در برابر ضربات مقاوم‌تر از فولاد ساده باشد.

همچنین این فرایند باعث مقاومت آن‌ها در برابر آتش سوزی می‌شود. در نتیجه حتی در دمای بالا، سیم به راحتی ذوب نمی‌شود و پایدار باقی می‌ماند.

نوع نرم به خاطر کربن کمتر، انعطاف پذیری بیشتری داشته و با استفاده از گازانبر پیچ داده تا دو قطعه را محکم بگیرد.

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به مفتول کالا می باشد.

به مفتول‌ هایی سیاه پخته که فرآیند گالوانیزه سازی و‌ بر روی آن انجام شده مفتول گالوانیزه میگویند که از موارد پر مصرف در صنایع مفتولی می‌باشند. سیم‌های مفتولی به کمک پوشش گالوانیزه یک لایه محافظ بر روی آن ایجاد می‌شود.

ضخامت ورق‌های گالوانیزه، از یک میلی‌متر آغاز می‌شود و وابسته به نیاز مشتریان با ضخامت‌های بیشتر هم تولید خواهد شد. ۳ میل یکی از کاربردی‌ترین ضخامت‌های موجود در بازار است. بسیاری از صنایع از ورق‌هایی با این ضخامت استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل گاهی اوقات میزان تقاضا برای این محصول افزایش پیدا می‌کند و قیمتش نسبت به سایر ورق‌ها بیشتر می‌شود. قیمت ورق گالوانیزه ۳ میل هم مانند سایر انواع این محصول نوسان‌های روزانه را تجربه می‌کند.

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت ورق سیاه قیمت ورق گالوانیزه قیمت وررق روغنی ورق پابرش فولاد مبارکه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۱ خروجی اکسل

آهن دپو آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه پیگیری سفارش و نیاز مشتریان می باشد. با آهن دپو زودتر به هدف خود برسید.

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر سایت منبع است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده باشد.

لازم به ذکر است که برای محاسبه وزن ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه و آجدار نیز همان چگالی آهن در محاسبات لحاظ می شود.

Report this wiki page