حقایق ناشناخته در مورد طراحی سایت

Wiki Article

اگر فروشگاه آنلاین خود را با یک سامانه فروشگاه ساز اینترنتی که اجازه می دهد با چند کلیک شاپ را در چند دقیقه راه اندازی کنید، طی یک فرم ویزاردی چندمرحله ای، راه اندازی کنید:

منتها طراحی سایت ارزان و گران ویژگی ها و مزایای خود را دارند که در ادامه به آنها را بررسی کرده ایم.

جهت استفاده از فونت سفید در بک مشکی حتما به نوشته خود استروک مشکی ۲ پیکسل بدهید.

جهت استفاده از فونت سفید در بک مشکی حتما به نوشته خود استروک مشکی ۲ پیکسل بدهید.

طبیعتا هزینه طراحی سایت در بازاریابی یافتن مشتری جدید کاهش می‌یابد.

مبلغی که بابت ثبت یک دامنه اینترنتی یا www می پردازید که یا دات کام و یا دات آی آر و یا دات اورگ خواهد بود:

برای طراحی و سایز بندی تراکت لوگو و سایر نوشته های مهم خود را ۵ میلیمتر از اطراف فاصله دهید.

هزینه هاست بسته به نوع و حجم آن متفاوت است. انواع هاست عبارتند از اشتراکی، اختصاصی، نیمه اختصاصی، ابری، هاست وردپرس و هاست ایران.

سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.

ما در داده ورزان، چنین تخفیفاتی نمی دهیم زیرا بلطف خدا بازار خود را داریم.

تمامی امکانات مد نظر خود را در این وب سایت ها می توانید پیاده سازی کنید و هیچ محدودیتی ندارد

چاپ متین مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و ضمانت بهترین رنگ ها با شعار قیمت کاملا رقابتی به صورت آنلاین همواره در کنار شما عزیزان هستیم.

تعرفه‌ اول از امکانات بیشتری برخوردار است و تعرفه بعدی امکانات محدودتری نسبت به تعرفه اولی دارد که با توجه به این امکانات، قیمت آن نیز کمتر است.

سایز تراکت ها برای چاپ ریسو ابعاد استاندارد بین المللی می باشد
سایز تراکت ها برای چاپ ریسو ابعاد استاندارد بین المللی می باشد

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پرتال می‌باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. × شروع راه‌اندازی تا ۵ دقیقه دیگه سایت شما آماده است به دنبال راه‌اندازی چه چیزی هستین؟ فروشگاه اینترنتی سایت برای معرفی شرکت و خدمات آن بیوگرافی و بلاگ نویسی سایر موارد مرحله بعد شرایط فعلی خود را انتخاب کنید تازه‌کار هستم همین حالا هم فروش دارم خیال‌تون راحت! تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست. مرحله بعد بازگشت در حال حاضر محصولات‌تون رو چطور می‌فروشین؟ فروشگاه حضوری دارم سایت دارم و در سایتم می‌فروشم اینستاگرام دارم کانال تلگرام دارم واتس‌آپ دارم فروشنده در دیوار هستم فروشنده در دیجی‌کالا هستم فروشنده در ترب هستم غرفه در باسلام دارم تلفنی می‌فروشم سایر موارد مرحله بعد بازگشت آیا مشکلی با سایت فعلی دارین؟ فروش ندارم پشتیبانی خوب ندارم مشکلات فنی دارم مدیریت و کار با سایت برایم سخت است امکانات کافی نیست مشکلی ندارم مرحله بعد بازگشت چه تعداد محصول دارین؟ کمتر از ۱۰۰ عدد بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد حداقل ۱۰۰۰ منبع عدد ندارم مرحله بعد بازگشت زمینه کاری‌تون رو انتخاب کنین آرایشی و بهداشتی پوشاک الکترونیک مبلمان و دکوراسیون صنایع دستی جواهر و بدلیجات نقاشی تصویربرداری کافی‌شاپ و رستوران مواد غذایی غذا ورزشی اسباب‌بازی دوره‌های آموزشی فایل دانلودی سایر مرحله بعد بازگشت به دنبال چقدر فروش ماهانه هستین؟ زیر ۱۰۰ میلیون تومان بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان حداقل یک میلیارد تومان میانگین درآمد فروشگاه‌های الکترونیک که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از یک میلیارد تومان است.

برش تراکت ها دارای خطا بوده و معمولا از طرفین به یک اندازه برابر برش نمی خورند، تا حد امکان از طرح های قرینه استفاده نکنید.( قرینگی در چاپ افست شامل گارانتی نمی باشد)

سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

نیازمند برنامه نویسی خاص منظوره هستند و بلند مدت هستند.

محدوده مبلغ : از ۱.۴۲۵ میلیون تومان تا ۶.۷۵ میلیون تومان.

سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.

سوالات متداول پاسخ سوال‌هایی که شاید دربارۀ سایت ساز پرتال داشته باشید «سایت‌ساز» دقیقاً چیست؟‌ سایت ساز یک ابزار آنلاین است. ابزاری که که اینجا کلیک کنید روند طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت را برای شما ساده می‌کند. یک سایت ساز قدرتمند می‌تواند تمامی امکانات لازم برای مدیریت، ویرایش و به‌روزرسانی سایت را در اختیار شما بگذارد. آیا استفاده از سایت‌ساز پرتال به دانش خاصی نیاز دارد؟ خیر، استفاده از سایت ساز پرتال بسیار ساده می‌باشد و به هیچ‌گونه دانشی نیاز ندارد.

روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی ادامه مطلب است که به دلیل هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد نمی‌شود.

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج های سایت ساز سی فایو با ما تماس بگیرید و یا از چت آنلاین گفتگو کنید.

چاپ تراکت در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.

برش تراکت ها دارای خطا بوده و معمولا از طرفین به یک اندازه برابر برش نمی خورند، تا حد امکان از طرح های قرینه استفاده نکنید.( قرینگی در چاپ افست شامل گارانتی نمی باشد)

پرتال یک سیستم کاملاً پویاست که تمام امکانات استاندارد را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما شروع به کار با پرتال کنید، متوجه خواهید شد که به همه‌چیز فکر شده است.

سفارشات ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

Report this wiki page