مفتول گالوانیزه

Wiki Article

آخرین بروزرسانی : روز های قبل ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

می توان گفت ورق گالوانیزه برای مصارفی کاربرد دارد که احتمال زنگ خوردگی آهن و ایجاد خسارت وجود داشته باشد.

علاوه بر این ، فولاد ممکن است دارای مشخصات فیزیکی خاصی باشد ، مانند استحکام یا وزنی که تعویض برای یک کاربرد خاص را محدود می کند.

عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت توری گالوانیزه تاثیر می گذارند؛ یکی از این عوامل ضخامت مفتول مورد استفاده برای ساخت توری و وزن آن است.

برای فنس‌کشی، تولید و نصب سیم‌خاردار از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. می‌توان نتیجه گرفت که این محصول کارایی گسترده‌ای دارد.

قیمت هر کیلو ورق گالوانیزه در جدول زیر نمایش داده شده است. قیمت ها بر اساس عرض و کارخانه سازنده آن متفاوت است. واحد وزن بر اساس کیلوگرم محاسبه شده است.

عناصر کربن از ۲۵٪، فسفر بیش از ۰/۰۴ درصد یا منگنز بیش از ۱/۳ درصد باعث تولید روکش‌هایی می‌گردد که متفاوت از روکش‌های مشخص شده توسط شکل ۱ می‌باشد. فولادهای حاوی سیلیکوندر ۰/۰۴ یا ۰/۱۵ یا بالاتر از ۰/۲۲ درصد می‌تواند نرخ‌های رشد روکش گالوانیزه شده‌هایی تولید نمایند که بسیار بالاتر از نرخ آن فولادهایی است که سطح سیلیکون آن‌ها زیر ۰/۰۴ درصد و بین ۰/۱۵ درصد یا بالاتر از ۰/۲۲ درصد می‌باشد.

و در نهایت در صورتی این مفتول انعطاف‌پذیر و نرم می‌شود که دارای کربن کم‌تری باشد.

پوشش محافظتی گالوانیزه بر روی این سیم‌های فولادی موجب می‌شود تا آن‌ها کمتر دچار آسیب شوند. در نتیجه خسارت جدی مانند خراش و ساییدگی بر روی آن‌ها ایجاد نخواهد شد.

بدین‌ترتیب از مفتول‌های چینی موجود در بازار که به روش گالوانیزه سرد تولید شده‌اند، کیفیت به مراتب بالاتری دارند.

معلوم شده‌است که ماهیت سازه‌های واقعی روکش گالوانیزه شده ممکن سایت منبع است بر طبق ماهیت واقعیت شیمیایی فولادی که می‌بایست گالوانیزه شود اصلاح شده باشد، عناصر خاص یافت شده در فولادها معلوم شده‌است که دارای تأثیر بر روی ساختار روکش می‌باشد.

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین نمونه از مفتول‌های موجود در بازار، مفتول گالوانیزه می‌باشد. مفتول گالوانیزه به مفتول‌های فولادی اطلاق می‌شود که به روش‌های مختلف لایه از فلز روی بر روی آن‌ها قرار گرفته است.

ثبت نام منابع پشتیبانی جغرافیای فولاد نمودار قیمت آهن آلات گزارش سالانه آهن آنلاین دانشنامه آهن آلات

فرایند گالوانیزاسیون مفتول، به روش غوطه وری در روی مذاب:

Report this wiki page