مفتول گالوانیزه و راهنمای نهایی قیمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

سیم گالوانیزه معمولاً بدون لایه و عایق ساخته می شود که در صورت قرار گرفتن در معرض هوا و باران و آب باعث کاهش عمر آن و کاهش لایه های سطحی و در نهایت شکستگی و پوسیدگی می شود.

محافظت : اغلب مردم برای محافظت از خواص خود، مفتول گالوانیزه خریداری می کنند.

فاز پرلیت باعث سخت شدن آهن می گردد. سخت شدن مفتول باعث می گردد برای تولید مفتول کششی با مشکل مواجه گردیم.

مفتول گالوانیزه چینی به نسبت نوع ایرانی آن در برابر زنگ زدگی و رطوبت استقامت کمتری دارد و زود تر دوچار اکسیده شدن می شود.از سمتی برتریایی نسبت به نوع ایرانی دارد از جمله نداشتن تلرانس و تغیر قطر در نقاط مختلف کلاف مفتول می باشد که در بعضی مصارف این مسئله مهم می باشد.

برای تهیه مفتول گالوانیزه با کیفیت عالی شما می توانید با آژند سیم تماس بگیرید.

روی در آند اکسید می شود چون فلزی پست تر یا فعالتر از آهن است و دارای پتانسیل احیاء کمتری از آهن است و پتانسیل اکسید بیشتری مفتول گالوانیزه از آن دارد. حلبی در حلبی هایی که از آن ، قوطی می سازند، عمل معکوسی انجام می شود. 

در قسمت هسته چند جز را می توان به طور جداگانه نامگذاری نمود که عبارتند از راهنما، زاویه ورودی، زاویه تماس، استوانه سایز و زاویه خروجی.

ورق کرکره سینوسی: ورق کرکره ای به شکل طرح دار شده ورق گالوانیزه یا ورق رنگی گفته می شود. ورق کرکره ای علاوه بر رنگ، دارای این سایت نیم دایره های برآمده در سطح خود است و به همین علت سینوسی نامیده می شود.

چرا که شبیه امواج سینوسی در فیزیک است. ورق گالوانیزه را توسط دستگاه پرس فرم دهی می کنند.

در این روش دیگر از مواد مذاب استفاده نمی شود و پیچیدگی روش اول را ندارد. در این روش از جریان الکتریکی برای پوشش سطح فولاد استفاده می شود. در واقع فلز روی از طریق آبکاری با برق به وسیله الکترولیز روی فولاد قرار می گیرد که یک پوشش تک جزئی می اینجا باشد.

از انجا که سیم فولادی اینجا گالوانیزه بسیار لینک منبع مقاوم است، می توان به راحتی از آن استفاده کرد و در اطراف محیط خانه خود حصاری ایجاد کرد.

با توجه به مجموعه ویژگی‌های سیم مفتول گالوانیزه می‌توان گفت که کاربردهای آن به شرح زیر است.

شما می تواندی سطوح این آهن مقاوم و با کیفیت را توسط یک اسپری آب قلیایی و یک پارچه معمولی پاک کنید. این امر به سرعت و دقت در نگهداری کمک بیشتری میکند.

سیم مفتول فابریک از کشش و نازک کردن میلگرد تولید می گردد.

Report this wiki page