سئو سایت از 0 تا 100

Wiki Article

برای تفکیک مطالب سایت تصمیم گرفتم یه سری مطالب را در زیر دامنه با وردپرس جدا قرار بدم و الان متوجه شدم ساماندهی فقط روی دامنه اصلی اطلاع رسانی میکنه و اگه مشکلی در زیر دامنه باشه بدون اطلاع رسانی فیلتر میکنه.

موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است. البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند.

در ویدیو مقابل به صورت دقیق تر و ریز تری استراتژی های ساخت بک لینک را به شما توضیح می دهیم.

گذاشتم هرموقع صفحات اصلی سایتو آپلود کردم بعدش توی گوگل ثبت کنم.گوگل بعد از ثبت سایت این تاخیرو میفهمه؟ممنون

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت خلاقیت وبسیما برتر محفوظ میباشد.

بهینه سازی محتوای یک سایت یکی از مهمترین بخش ها و اقداماتی است که باید در سئوی داخلی سایت تان انجام دهید. اگر محتوایی که در سایت تان باشد اصولی و استاندارد نوشته نشده باشد و نیاز کاربر را برطرف نکند، باعث می شود که امتیاز منفی بگیرید. کاربر زمانی که کوئری را سرچ می کند و نتایج به او نمایش داده می شود، به دنبال سایتی است که نیازش کلیک کنید را به درستی برطرف کند.

چرا که به جنبه‌های دیگر سئو توجه نکرده و زحمات خود را هدر داده‌اند، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیف‌تر، بازدید و فروش بیشتری کسب می‌کنند.

نام و نام خانوادگی تلفن تماس ایمیل آدرس سایت خدمات درخواستی

فعالیت‌هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب‌گذاری و دسته‌بندی موضوعی، لینک‌سازی داخلی و … را می‌توان بخش مهمی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست.

به عنوان مثال صفحه اصلی سایت شما و صفحات مربوط به مطالب وبلاگ باید همیشه به سرعت ایندکس شوند، اما از طرفی صفحاتی مانند صفحه ثبت نام در سایت نمی تواند برای سایت فایده ای داشته باشد.

چطور می تونم از آموزش ها استفاده کنم؟ فایل آموزشی موجود هست؟

من تمام دوره های وبسیما رو شرکت کردم و برای تکمیل دانش سئو خودم دوره های آموزشی زیاد دیگری را نیز گذراندم

علاوه بر این در دوره ای فرد یا مجموعه ای قصد داشته تا با لینک سازی مخرب سئو سایت وبسیما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر تصمیم گرفتید که سئو سایت را خودتان انجام دهید یا تیم داخلی قدرتمندی داشته باشید؛ یادگیری سئو از مرجعی معتبر مثل وبسیما و شرکت در دوره‌های تخصصی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

Report this wiki page