خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مرکز آهن با نام تجاری آهن سجاد مهر سپاهان فعالیت خود را در زمینه خرید فروش آهن آلات با ۳۰ سال سابقه و با تلاش بی وقفه و سرلوحه قرار دادن شعار صداقت در عملکرد و خدمت به مشتریان آغاز کرده.

پروفیل ساختمانی و صنعتی پروفیل گالوانیزه پروفیل مبلی پروفیل Z پروفیل استیل نبشی

سیم گالوانیزه هم با تولید ایرانی و هم خارجی وارد بازار شده که جنس ایرانیِ سیم گالوانیزه، دارای مقاومت بهتری در برابر زنگ زدگی دارد.

لوله گاز سپنتا: لوله گاز سپنتا را می توان از پرفروش ترین لوله های موجود در بازار به شمار آورد که جهت انتقال گاز در خانه ها و یا کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مرحله‌ی اول با نام ترشی کردن شناخته می‌شود که در آن سیم‌ها بازپخت و زنگ زدایی و همچنین با اسید شستشو می‌شوند؛ هدف این کار از بین بردن ناخالصی‌های سطح سیم است.

فرآیند گالوانیزه کردن آهن و فولاد که به وسیله این سایت روی انجام می شود، از فولاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند.

در واقع میزان نرمی و سختی آن بستگی به مفتول سیاهی دارد که از آن استفاده شده است . فی الواقع مفتول گالوانیزه از دو نوع مفتول سیاه ساخته می شود .

به کیفیت کارخانه سازنده و نوع و ضخامت آن بستگی دارد. قیمت ورق گالوانیزه بی تأثیر از نوسانات ارزی نبوده و با افزایش قیمت ارز و دلار افزایش یافته است. دلیل این امر آن است که با افزایش قیمت دلار صادرات افزایش یافته از این رو بازار داخل با کمبود محصولات مواجه می شود.

در برخی موارد ، سیم فولادی گالوانیزه نیز در بالای نرده ها قرار می گیرد تا از صعود سارقان جلوگیری کنند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفاً با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .

با توجه به نوسانات بازار لطفا برای سفارش مفتول گالوانیزه خرید به دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

با این حال نمی‌توان به مفتول گالوانیزه سرد به طور کلی، بی‌اعتنا بود. اینکه کدام محصول بر دیگری برتری دارد، تا حدود زیادی به کاربرد مفتول بستگی خواهد داشت.

مزیت دیگر انعطاف پذیری می باشد که نوع ایرانی آن دارای انعطاف پذیری کمتری می باشد.

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام بیشتری در برابر رطوبت و اکسیده شدن دارا می باشد و هر چه کیفیت تولید نوع مفتول بالاتر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی بیشتر می شود.

Report this wiki page