سفارش طراحی وب سایت

Wiki Article

کادر جستجو بخشی است که طراحی آن، به هنگام طراحی سایت فروشگاهی، مورد غفلت قرار می‌گیرد. با استفاده از این بخش مشتریان شما می‌توانند هر نوع کالایی را در سایت جستجو کنند و آن را برای خرید انتخاب کنند.

ما به غیر از تولید محتوای متنی، به تولید محتوای گرافیکی، ویدئو، عکس، اینفوگرافیک و غیره می پردازیم. چونکه معتقدیم یک شرکت موفق باید در تمامی عناصر محتوا به خوبی عمل کند. به روز رسانی سایت

ما این ویژگی را برای تمام سایت‌های فروشگاهی که توسط ما طراحی می‌شوند در نظر خواهیم گرفت. البته باید یادآور شویم که وقتی برد کرامب را در سایت شما قرار می‌دهیم.

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده توسط وب‌رمز در موبایل نیز به‌درستی نمایش داده می‌شود؟

بله. ما برای تمام سایت‌های خود پشتیبانی رایگان با مدت زمان محدود در نظر گرفته‌ایم.

در این مرحله بر اساس نیاز خود یا دریافت مشاوره از واحد فروش ، بسته فروشگاه خود را انتخاب میکنید و ثبت سفارش صورت می پذیرد

چرا کسب و کار سنتی خود را تبدیل به کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی کنم؟

آکادمی مهارت آموزی آنلاین ویکی دمی ویکی سایت منبع دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است. شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید.

طرح نهایی به نمایش مشتری ارائه می شود و پس از تایید و تست نهایی تمامی مراحل و پروسه خرید ، فروشگاه به مشتری تحویل داده می شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس یکی از تخصص های تیم ووکامرس فارسی است. همین الان برای سفارش سایت فروشگاهی خود اقدام کنید تا در اولین فرصت آن را تحویل بگیرید.

در زیر برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با ما در ارتباط باشید.

برای مثال هزینه فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است. 

این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های طراحی سایت از همان ابتدا، هزینه ای را برای پشتیبانی در نظر می گیرند که همین امر می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

تصور کنید که می‌خواهید یک سایتی داشته باشید، که از طریق آن خدمات خود را به فروش برسانید. مطمئنا امکاناتی که برای این سایت در نظر گرفته می‌شود با امکانات یک سایت شخصی، بسیار متفاوت خواهد بود.

Report this wiki page