راهنمای نهایی سیم گالوانیزه

Wiki Article

در روش گالوانیزه سرد، بعد از تمیزکاری و اکسید‌زدایی مفتول سیاه توسط اعمال جریال الکتریکی و با فرآیند الکترولیزر لایه‌ای بر روی آن قرار می‌گیرد. این لایه بنا لایه گالوانیزه سرد بوده که در مقایسه با روش گرم بسیار نازک‌تر می‌باشد.

به عنوان اولین مزیت مفتول های گالوانیزه باید به بالا بودن ظرفیت دمایی آن ها اشاره کنیم؛ این مفتول ها در برابر حرارت های بالا مقاوم هستند و آسیب نمی بینند.

مصارف صنعتی مفتول به مراتب از مصارف ساختمانی آن بیشتر می باشد. از این رو در این مقاله بیشتر بر بعد صنعتی مفتول متمرکز می شود.

آرماتوربندی و محکم کردن اتصالات به کمک مفتول گالوانیزه یکی از کاربردهای آن هاست.

دلیل استفاده نیز استحکام بسیار بالای مفتول‌های گالوانیزه است.

مفتول گالوانیزه همان مفتول سیاه است که طی عملیات گالوانیزاسیون و با فرآیندهای شیمیایی یک لایه پوشش از جنس روی به آن ها اضافه میشود که آن ها را در برابر زنگ جزئیات بیشتر زدگی و خوردگی مقاوم کند و طول عمر آن ها بالاتر برود.

وسیله ای که بتوانیم با آن از سرمایه خود حفاظت کنیم قطعا با ارزش می باشد.

صنایع روی منابع کلیک کنید مفتولی توری کالا

با فنس باغی ( توری حصاری) می توانیم باغات ، اراضی ، اماکن مهم و … را مورد حفاظت قرار دهیم.

همچنین فلز روی به دلیل اینکه از لحاظ الکترونگاتیویته نسبت به آهن فعال‌تر است نقش آند را ایفا می‌کند و از زنگ زدگی آهن جلوگیری می‌کند. در این فرایند آهن نقش کاتد را دارد و دچار اکسیداسیون نمی‌شود و یا روی منابع کلیک کنید خوردگی آن بسیار ناچیز است.

در روش گالوانیزه سرد نمک های روی را داخل یک محلول آبی که داخل یک حوضچه سرد انجام می شود را روی سطح فولاد قرار می دهند.

در تولید فنس قطر مفتولی که از آن استفاده می کنند و چشمه های مورد نیاز متفاوت است.

اما در متالورژی برای نظم دادن به کریستالهای فولاد راهی وجود دارد که باعث ایجاد ادامه نرمی ادامه فولاد و یا از بین بردن اثر سختی ایجاد شده در اثر عملیات مکانیکی می گردد. این روش که از طریق حرارت دادن فولاد و نگهداشتن آن در دما و زمان معینی صورت می گیرد عملیات آنیل نام دارد.

جهت اطلاع از قیمت سیم مفتول به علت نوسانات بازار با ما تماس بگیرید. ( قیمت به روز انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی در کانال تلگرام آهن میثاق )

Report this wiki page