مفتول گالوانیزه و جذاب در مورد سیم گالوانیزه چیست

Wiki Article

خدمات ما نصب انواع حفاظ اکاردئونی نصب انواع فنس نصب سیم خاردار و پایه سیم خاردار نصب انواع حفاظ آبشاری دستگاه های فنس بافی

حصار سیمی فولادی گالوانیزه یک راه آسان و مفید برای ایمن سازی و ایمن سازی خانه شما خواهد بود.

بسبب التقلبات اللحظية في السوق ، للحصول على سعر الأسلاك المجلفنة ، يرجى الاتصال بمكتب المبيعات.

در ابتدا از کلاف صنعتی فولاد، مفتول سیاه اولیه لازم برای تولید مفتول گرم را می‌سازند. سپس این مفتول سیاه به سمت مرحله‌ی گالوانیزاسیون می‌رود تا پوشش گالوانیزه بر روی آن تشکیل گردد.

از طرفی شما می توانید با استعلام قیمت آنلاین از وبسایت آهنیتو مقایسه ای بین خرید حضوری و یا آنلاین داشته باشید.

به همین دلیل قبل از خرید سیم مفتول گالوانیزه مسئول پروژه نوع کاربرد این محصول را مشخص کرده تا بتوانید انتخاب بهینه و خرید مناسبی داشته باشید.

اتصال این نوع درپوش به علت داشتن رزوه بسیار راحت تر است.

اما اگر بخواهیم به طور کلی کاربرد آن را ذکر کنیم مفتول گالوانیزه در صنایع زیر کاربرد بیشتری دارد.

یکی از مفتول گالوانیزه مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش محبوبیت مفتول گالوانیزه گرم شده است، این است که با توجه به مقاومتی که ارائه می‌دهد در بسیاری از مناطق با آب و هوای مختلف قابل استفاده است.

این کار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در این روش ضخامت پوشش روی بیش‌تر بوده و در نتیجه مقاومت بیش‌تری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این روش مفتول گرم نیز گفته می‌شود.

توری گابیون شباهت زیادی به توری مرغی دارد. تفاوت اصلی توری گابیون با توری این را نگاه کن مرغی نوع کلیک کنید بافت چشمه هاست. در توری گابیون چشمه ها با سه دور تابیده شدن مفتول به دور یکدیگر تولید می شود. می توانید اینجا را امتحان کنید همچنین ضخامت سیم مفتول در توری گابیون به مراتب بیشتر از ضخامت سیم مفتول در توری مرغی می باشد.

قفل کردن پنجره ها برای عایق کاری و محکم کردن خانه با سیم فولادی گالوانیزه آسان است، در عین حال این سیم ها نرم و انعطاف پذیر هستند، همچنین بادوام هستند و به راحتی شکل می گیرند.

بیشتر بخوانید: رابیتس گالوانیزه یکی دیگر از محصولات منبع مفتولی 

مفتول گالوانیزه مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد و همچنین این نوع مفتول ها دوام عالی و استحکام کششی بالایی دارند.

Report this wiki page