مفتول گالوانیزه

Wiki Article

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به مفتول کالا می باشد.

هر چه ضخامت یا کوتینگ این محصول بیشتر باشد، کیفیت بالاتری خواهد داشت و قیمت ورق گالوانیزه نیز متعاقب با این موضوع افزایش می‌یابد.

مفتول گالوانیزه در واقع همان مفتول سیاه است که در طی یک فرایند گالوانیزاسیون سطح رویه آن از فلز روی پوشیده می شود .

 مفتول گالوانیزه نرم است و انعطاف خوبی دارد، از این رو در شرایط پیچ و خم، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

معمولاً برای بافت توری‌های مختلف می‌توان از مفتول‌های فولادی با قطرهای مختلف استفاده کرد. این موضوع باعث می‌شود تا توری‌ها طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت ورق سیاه قیمت ورق گالوانیزه قیمت وررق روغنی ورق پابرش فولاد مبارکه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۱ خروجی اکسل

بازدید و کنترل قطعات تولیدی باید پس از گالوانیزه شدن انجام گیرد تا از کیفیت آن مطمئن شد و در صورت بروز اشکال یا نقصی سریعاً بر طرف گردیده یا از ادامه تولید تا رفع عیب جلوگیری شود.

مرکزآهن با داشتن جدیدترین و قدرتمندترین ابزارهای برش آهن آماده انجام خدمات برشکاری و خمکاری ورق اعم از برش ورق با لیزر، پلاسما در ضخامت های مختلف می باشد.

این مرحله شامل تمیزکردن سطح فلز برای انجام عملیات گالوانیزه گرم است و کارهایی همچون گریس زدایی. اسید شویی و … انجام می‌شود که در ادامه توضیح داده خواهد شد

سلام دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید.

مفتول گالوانیزه گرم کاربرد زیادی در ساخت سیم خاردار دارد.

به منظور تماس کامل اسید با سطح فلز لازم است که بین قطعات را به نحوی فاصله ایجاد کرد. ساده‌ترین و مناسب‌ترین روش موجود استفاده از زنجیر است. روش‌های دیگر را با توجه به ابعاد قطعه و شکل هندسی آن می‌توان به کار برد لازم است ذکر شود که در مجموع قطعات باید به نحوی قرار گیرند که هوا در هیچ قسمتی گیر نیفتد. همچنین در زمانی که از اسید خارج می‌شوند به راحتی اسید از سطح قطعات تخلیه شود. در صورتی که فاصله‌گذاری به‌طور صحیح منبع انجام نشود و قطعات به هم بچسبند در مرحله گالوانیزه کردن محل‌های چسبیده به صورت سوختگی نمایان خواهند شد.

اجازه دهید اینطور توضیح بدهیم که حفاظت روی از فولاد در دو زمینه انجام می شود :

نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد.در بخش محصولات ذوبی میلگرد در کارخانه و بنگاه بدون تغییر اعلام شد.

Report this wiki page