خرید مفتول گالوانیزه و مرور این گزارش در مورد سیم گالوانیزه

Wiki Article

پروژه های پنل خورشیدی پس از نصب باید دارای گردش کار مداوم باشند و هرگونه تعمیر و نگهداری منجر به اختلال در سرویس و بالطبع از دست دادن درآمد می شود.

قبل از این که راجع به سیم سفید توضیح دهیم باید یک سری مفاهیم راجع به فرایند گالوانیزاسیون ارائه دهیم.

کارخانجات تولید کننده این محصول برای تولید آن، شمش مورد نیاز برای ساخت را در کوره های بسیار گرم قرار داده و با دمایی در حدود ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد حرارت می دهند تا به صورت کامل گداخته و ذوب شود.

همچنین در بخش ساخت و ساز و پروژه های عمرانی از محصولات مفتولی در قالب بندی ها، آرماتور بندی ها، اجرای سیستم مش و شات در گودبرداری های عمیق به منظور حفظ پایداری گود و ایجاد فضای حفاظ شده استفاده می شود.

مراحل انجام عملیات کشش به ضخامت محصول مربوط می شود. زمانی که مفتول نازک است به کشش سرد بیشتری احتیاج است.

بر خلاف فرآیند گالوانیزه گرم، در الکتروگالوانیزاسیون یا گالوانیزه سرد از یک حمام روی ذوب شده استفاده نمی شود. در این فرایند از جریان الکتریکی موجود در محلول الکترولیت برای انتقال یون روی به فلز پایه (آهن یا فولاد) استفاده می کند.

میلگرد ساده میلگرد آجدار میلگرد آلیاژی محصولات مفتولی محصولات مفتولی

ادامه ی مطلب » معرفی سیم مفتولی و میلگرد فولادی سیم مفتول،محصولی فولادی است که، به طور متداول دارای سطح هایی با میلی متر های متغیر است و با استفاده

به طور کلی، سیم اصلی با یک لایه این را نگاه کن ی خیلی نازک از زینک کاملا پوشیده شده است.

واکنش متالورژی بین آهن و روی را در هنگام غوطه ور شدن قطعه تقویت می کند.

گالوانیزاسیون مطایق با استاندارد های جهانی انجام میگیرد و عمر حدودی هر ورق گالوانیزه قابل تشخیص و تخمین است.

این فرایند هم از سطح فلز محافظت میکند و هم در برابر جایگزینی خود به خود روی برای حفاظت از آهن جلوگیری میکند و سطح را یکنواخت حفظ میکند. فرایند گالوانیزاسیون طی چند مرحله به شرح زیر صورت میگیرد:

همچنین همانطور که اشاره شد، استفاده از گالوانیزاسیون در بسیاری از توری ها مانند فنس یا توری پرسی متداول است.

مفتول گالوانیزه یک محصول پر کاربرد می باشد که از مواد متفاوتی تولید می شود، در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می شود. 

Report this wiki page