مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به نوع ایرانی دارد و کلاف‌های گالوانیزه چینی دارای وزن‌های یکسانی می‌باشند.

دفتر مرکزی : تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند

ادامه ی مطلب » معرفی سیم مفتولی و میلگرد فولادی سیم مفتول،محصولی فولادی است که، به طور متداول دارای سطح هایی با میلی متر های متغیر است و با استفاده

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، چگونه میتوانم انتخاب بهتری داشته باشم؟ پاسخ : تنها کافیست در بخش استعلام سریع قیمت، لیست محصولات درخواستی خود را برای کارشناسان آسرون ارسال کنید.

قيمت‌ها معمولا برای رول و در مقدار ظرفيت هست و برای كسب اطلاعات دقيق از هزينه‌های برش و فرمينگ بهتر است با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد.

توری مش سبک توری مش سنگین توری جوشی رولی 3D پانل

قیمت لوله گاز خانگی در ابعاد مختلف و در انواع متفاوت در سایت مرکزآهن به روزرسانی شده و شما می توانید به صورت روزانه پس از استعلام قیمت نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید.

توصیه می شود پیش از خرید از مشخصات محصول موردنظر خود اطلاعات لازم را داشته باشید. همچنین کارشناسان نیز می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند.

برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول گالوانیزه گرم و سرد می‌توانید با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

در هنگام خرید به کیفیت ورق سیاه توجه نمایید بسیاری از ورق های وارداتی بی کفیت پس از مدتی تخریب شده و بر روی سطح آنها شوره ایجاد می شود.

با توجه به این که شرکت ها و کارخانه های مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و رقیب رقبا در سایت منبع این زمینه بسیار زیاد شده و بازار محصول با کیفیت تر را می طلبد.

در واقع می توان گفت که گالوانیزه شدن فرآیندی است که طی آن مفتول در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می شود و مفتول را آماده استفاده در هر نوع آب و هوایی می کند.

از این مفتول برای قالب بندی هم استفاده می شود و با توجه به قطر بالایی که دارد دارای استحکام کششی فوق العاده بالایی است که خیلی خیلی سخت پاره می شود . انعطاف مفتولهای چهار میلیمتر گالوانیزه کم است و این به علت ضخامت بالای آن است اما در مقابل به دلیل ضخامت بالای روی در آن در مقابل زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی بسیار بسیار مقاوم است و می توان از آن در مناطق مرطوب و شرجی ، حتی مناطق دریایی که آب و هوای اسیدی دارند استفاده نمود .

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

Report this wiki page