مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه من چیست

Wiki Article

به منظور ثبت سفارش، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید. تیم فروش آهن امن در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 این مفتول‌ها در هنگام تولید در ابتدا اکسیده می‌شوند تا از این طریق بتوانند در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار بگیرند. مفتول‌های گالوانیزه در انواع مختلفی وجود داشته و می‌توانند کاربردهای مختلفی را نیز از خود به نمایش بگذارند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل‌تر به بررسی این موضوع بپردازیم؛ پس تا انتها ما را دنبال کنید.

مفتول گالوانیزه سرد کاملا یکپارچه و براق می باشد و به طور کلی می توان گفت کیفیت مفتول گالوانیزه سرد نسبت به مفتول گالوانیزه گرم پایین تر است.

بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را برای سیم مفتول گالوانیزه‌ها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

فرآیند تولید ورق فلزی تقسیم بندی ورق فلزی انواع فنس سیم خاردار تبری حلقوی نمونه های کاربردی سیم خاردار

این کار به این علت انجام می شود که مفتول اصلی یا همان فولاد از زنگ زدگی، خوردگی، رطوبت و شکستگی مصون بماند. روش گالوانیزه کردن به دو صورت سرد و گرم انجام می شود. این عمل در بسیاری از صنایع قابل استفاده می باشد.

معمولاً کیفیت عملیات گالوانیزه تأثیر زیادی بر کیفیت مفتول گالوانیزه دارد بنابراین بهتر است شرکت هایی که از نظر سخت افزاری و دانش فنی توانایی گالوانیزه را دارند نسبت به تولید محصولات فولادی ضد زنگ اقدام کنند.

در حالی که سیم گالوانیزه چینی دارای ضخامت یکنواختی بوده و نرمی بیشتری دارد. همچنین کلاف‌های مختلف آن هم وزن هستند. علاوه‌بر این موارد مفتول ایرانی و چینی از لحاظ قیمت نیز با هم متفاوت است. مدل‌های چیزی قیمت گران‌تری دارند. شما مصرف‌کنندگان عزیز می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه، کارخانه سازنده و ویژگی‌های سیم مفتول، مدل مناسب را انتخاب کنید.

به منظور اطلاع از قیمت انواع سیم مفتول به سایت مدیران آهن مراجعه کنید.

از طرفی در صورت خرید عمده این محصول با چالش حمل به این وب سایت نگاه کنید و نقل آن مواجه خواهید شد. زیرا بسیاری از فروشندگان وسایل حمل و نقل آن را ندارند و این کار را به عهده خریداران می گذارند. این می توانید اینجا را امتحان کنید خرید هم می تواند شرایط سختی را برای شما رقم بزند و هم هزینه های شما را افزایش دهد.

برای آن را بررسی کنید نصب، آن ها به صورت اولپ روی هم قرار گرفته و با استفاده از پیچ بهم متصل می شوند. همانطور که ورق گالوانیزه در برابر زنگ زدن، خط و خش، نور آفتاب و … مقاوم است، این ورق ها نیز به همین صورت هستند. اما باید توجه داشت که ورق شادولاین به تنهایی عایق نیست و از پشم شیشه و … برای عایق کردن آن استفاده می شود.

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً راهنمایی بیشتر برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید که در زبان انگلیسی به آن مفتول گالوانیزه می گویند از گالوانیزه کردن سیم سیاه به دست می آید.گالوانیزه فرآیندی است که جزئیات بیشتر در آن مفتول در برابر اکسیداسیون، سایش، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می شود.

اینستاگرام راه ساخت کانال تلگرام راه ساخت مقالات راه ساخت

Report this wiki page