ملاحظات قیمت سیم گالوانیزه که باید بدانید و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

از توری می‌توان در کاربردهای متنوعی استفاده کرد و انتخاب نوع مناسب از آن، به محل استفاده و مشخصه‌های موردنیاز بستگی دارد.

این توری‌ها از دو نوع فولاد کم کربن و فولاد پرکربن ساخته شده‌اند و به‌طور گسترده برای غربالگری و تقسیم‌بندی مواد مختلف کاربرد دارند.

از جمله کاربرد این محصول می توان به استفاده از آن در حیطه حفاظت و نگهداری اشاره نمود. همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان شد، سیم سفید علاوه بر مصرف مستقیم، مواد اولیه برای ساخت بسیاری از محصولات دیگر همچون توری مرغی، سیم خاردار، مفتول گالوانیزه برای گلخانه ها و باغ ها و توری حصاری می باشند.

انواع آن شامل نوع سرد چینی است که بیشترین مصرف را دارد .این نوع سیم چون برای اسکوپ کردن پشت سنگ های گرانیت استفاده می شود به آن سیم اسکوپ هم می گویند.

در مرحله بعدی باید میزان ناخالصی‌ها در مفتول به حداقل برسد. به همین دلیل آنها را از وان اسید عبور خواهند داد. در مرحله بعد مفتول‌های سیاه، وارد حمام روی مذاب خواهند شد.

سیم مفتول گالوانیزه از جمله محصولاتی به‌شمار می‌رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره‌مند شد. از این رو در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع سیم مفتول گالوانیزه گرم و سرد و تولید هر کدام آشنا کنیم تا شما بتوانید با شناختی بیش‌تر از این نوع مفتول، خرید خود را انجام دهید.

هزینه کمتر: همان‌طور که گفته شد، روی مذاب با فولاد به خوبی به یکدیگر می‌چسبند و محصولی بسیار بادوام را تولید به این وب سایت نگاه کنید می‌کنند؛ در نتیجه روش گالوانیزاسیون نسبت به سایر روش‌هایی که برای جلوگیری از زنگ‌زدگی استفاده می‌شود، هزینه کمتری برای تعمیر و نگه‌داری دارد.

کشاورزان از آن برای محصور کردن جهت ایمن سازی، استفاده می کنند و معمولا در مرغ داری ها، بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا فروشگاه های اینترنتی امکانات لازم برای حمل و نقل این محصول را نیز در اختیار شما قرار می دهند و از این رو می توانید در هر حجمی برای خرید مفتول سفید از آنها اقدام کنید.

آدرس کارخانه : تهران – ابتدای جاده به وب سایت ناشر مراجعه کنید ورامین – شهرک صنعتی عشق آباد

مش‌های جوشی در ساختار خود دارای موادی با فیلتراسیون جدید هستند که باعث استحکام مکانیکی بالا و ساختار مقاوم و سخت این مدل از محصولات فولادی شده است.

سایت منبع زمان زیادی طول می‌کشد تا ورق گالوانیزه از بین برود یا زنگ بزند. همان‌طور که در بالا اشاره نیز کردیم، عمر مفید این ورق بین ۲۰ تا ۳۰ سال است؛ ولی اگر خشک و دور از باران باشد (با هر اینجا کلیک کنید روشی که تولید می‌شود)، می‌تواند برای همیشه سالم بماند. فولاد گالوانیزه‌ای که برای استفاده طولانی مدت در فضای باز در نظر گرفته شده است باید از جنس فولاد گالوانیزه گرم (یا همان حمام مذاب فولاد با فلز روی) باشد که معمولا در محیط‌های مختلف تا حدود ۷۰ سال دوام می‌آورد.

سپس مفتول‎های گالوانیزه به صورت ضربدری از شیارها عبور داده می‎شوند. زمانی که دوغاب در پشت سنگ ریخته می‎شود، سنگ و دیوار بسیار بهتر به یکدیگر متصل خواهند شد. برای اینکه این اتصال بهتر صورت پذیرد، یک لقمه سنگی بین مفتول و سنگ نیز قرار داده می‎شود. از مزایای اسکوپ‎کشی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادامه مطلب توری‌ها بسته به نیاز مشتری و کاربرد آنها در دو نوع رولی یا ورق به بازار عرضه می‌شوند.

Report this wiki page