مفتول گالوانیزه و بهترین بخش خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به مجموعه فولاد سازان راه ابریشم است.

مفتول گالوانیزه برای تولید انواع توری، توری حصاری، توری مرغی، توری گابیون و سیم خاردار به کار گرفته می شود تا مانع از خوردگی و افزایش طول عمر آن شود.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه روز با توجه به فاکتورهای مختلفی تعریف و سپس برای اطلاع رسانی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این عوامل را می‌توان نحوه تولید و کیفیت مواد اولیه نام برد. قیمت مفتول گالوانیزه با توجه به بازار کلی فولاد و دلار نیز تغییراتی را مشاهده خواهد کرد.

درباره فولاد صنعت تماس با فولاد صنعت مجله فولاد صنعت سوالات پرتکرار

بسیاری از کشاورزان و صاحبان املاک و باغ ها یا زمین ها از این محصول برای املاک و زمین های خود استفاده می کنند.

یکی راهکارهای محافظت از زمین ها ، ایجاد مرزبندی و محافظت سازی با استفاده از فنس (توری حصاری) است . اما با گذشت زمان و با روی کار آمدن تولید فنس با استفاده از مفتول گالوانیزه ، توری هایی با مقاومت و دوام بالا جایگزین روش های قدیمی شدند و تولید فنس جایگزینی شد برای راه حل های این را نگاه کن گذشته که برای محافظت استفاده میشد.

این مفتول ها هم نوع چینی و هم نوع ایرانی دارند. مزیت نوع چینی یکنواختی ضخامت و نرمی مفتول و وزن یکسان کلاف ها می باشد.

در این مقاله خرید مفتول گالوانیزه سعی کردیم شما را با گالوانیزه کردن یا گالوانیزاسیون و انواع آن آشنا کنیم. گالوانیزازه کردن فرایند پوشاندن فولاد با فلز روی است که باعث جلوگیری از خوردگی فولاد می شود.

-سیم نمره ۱۲:ضخامت آن ۲/۵ میلیمتر است.بسته های آن ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی می باشند. انواع آن شامل:سرد چینی- گرم چینی وگرم ایرانی می باشند.

لطفا جهت استعلام قیمت و صدور پیش فاکتور با شماره های زیر تماس بگیرید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفاً با واحد فروش تماس حاصل اینجا فرمایید .

برای پوشش دادن سطح فولاد در این روش تولید از جریان الکتریکی استفاده می شود. در این روش تولید با کمک آبکاری به وسیله ی برق فلز روی را با فرایند الکترولیز کردن بر سطح فولاد قرار می دهند.

روش های گالوانیزه کردن را می توانید در سایت منبع لینک رو به رو مشاهده کنید کلیک کنید . انواع گالوانیزاسیون ( گالوانیزه کردن )

Report this wiki page