طراحی وب سایت چیزهایی که قبل از خرید باید بدانید

Wiki Article

نکته دوم برندی است که طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهد. گاهی یک طراح سایت ساده و دورکار پروژه شما را به صورت آنلاین پذیرفته و آن را ظرف چند روز طراحی می‌کند و تحویل می‌دهد؛ اما گاهی با یک مجموعه بزرگ قرارداد می‌بندید که پشتیبانی قدرتمند، قالب‌های متنوع و طراحان حرفه‌ای دارد؛ پس کاملا طبیعی است که هزینه بیشتری دریافت کند.

جهت استفاده از فونت سفید در بک مشکی حتما به نوشته خود استروک مشکی ۲ پیکسل بدهید.

مگر وب سایت برای ارائه شفاف اطلاعات به مخاطبین نیست؟ چرا یک شرکت طراح، روی وب سایت خودش، نمی بایست لیست قیمتش را شفاف گذاشته باشد؟! حداقل رنج قیمت هایش را؟! عدم شفافیت در انتشار محدوده مبالغ پروژه های قابل پذیرش، علاوه بر اینکه بوی چندان خوبی ندارد میتواند حاکی از غیر تخصصی بودن کار و عدم مشخص بودن بازار هدف هم باشد یعنی شرکت طراح همزمان میخواهد هم پروژه های خیلی ارزان و هم پروژه‌های خیلی گران را جذب کند!

استفاده از رنگ های مناسب و هم خانواده : زیرا وب سایت شرکتی اعتبار آن شرکت است پس باید بر جزئیات توجه کرد

که در ادامه این مقاله به برسی تفاوت طراحی سایت ارزان و گران پرداخته ایم.

یعنی اگر مثلا زبان اصلی فارسی بوده اما زبان بعدی انگلیسی باشد یا بالعکس.

ما مفتخریم در چاپ متین اعلام نماییم که آماده عقد قرارداد با سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی در خصوص انواع خدمات در حوزه چاپ به خصوص چاپ تراکت های تبلیغاتی و اداری در سریع ترین زمان ممکن و به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشیم.

معمولا برای چاپ تک رنگ از رنگ مشکی و یا رنگ قرمز استفاده می کنند. قیمت چاپ تراکت ریسو بسیار ارزانتر و در زمان کمتری از چاپ افست می باشد.

چاپ تراکت در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.

چاپ تراکت در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.

چاپ تراکت روی شیت عمومی انجام میشود، از همین رو احتمال تغییر رنگ تا ۱۵% روی کارها اجتناب ناپذیر است.

لیست قیمت طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از روش کدنویسی : در این روش به دلیل زمان بر بودن کار پروژه ، معمولا هزینه بیشتری هم شامل آن می شود.

در چاپ افست احتمال وجود بین ۵ تا ۷ درصد پرتی و یا باطله وجود دارد

برای طراحی و سایز بندی تراکت لوگو و سایر نوشته های مهم خود را ۳ میلیمتر از اطراف فاصله دهید.
سایز تراکت ها برای چاپ ریسو ابعاد استاندارد بین المللی می باشد

در طراحی این نوع از سایت ها دست شما به قسمت های مختلف باز است و هر نوع امکاناتی که بخواهید ، می توانید به راحتی پیاده سازی کنید.

چاپ تراکت دیجیتال عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.

میانگین درآمد فروشگاه‌هایی که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است. مرحله بعد بازگشت چطوری در مسیر راه‌اندازی سایت کمک‌تون کنیم؟ از ویدیوهای آموزشی استفاده می‌کنم یک مشاور با من تماس بگیرد یک متخصص تا رسیدن به فروش من را همراهی کند خودم طراحی سایت انجامش میدهم مرحله بعد بازگشت مربی اختصاصی شما نام و شماره تماس مربی اختصاصی خود را یادداشت کنید امید رضایی تلفن ۰۲۱-۶۳۴۰۴ داخلی ۹۴۱

بیشتر بخوانید: چرا طراحی سایت در ولنجک برای کسب و کار ، یک امری ضروری؟

اگر زبان دوم یا زبان بعدی، به جهت راست به چپ یا چپ به راست، همراستای زبان پیش فرض باشد :

تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار سایت و فروشگاه آنلاین با سی فایو ساخته شده است

معمولا برای چاپ تک رنگ از رنگ مشکی و یا رنگ قرمز استفاده می کنند. قیمت چاپ تراکت ریسو بسیار ارزانتر و در زمان کمتری از چاپ افست می باشد.

سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.

سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

چاپ تراکت در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.

حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی تراکت را مطالعه نمایید.

بر اساس تعداد سایت، می تواند تخفیف منطقی را برای شما قائل شود.

در ابتدا باید بدانید که هزینه اینجا کلیک کنید طراحی سایت در شرکت ها و مجموعه های مختلف متفاوت است. هر شرکت براساس عوامل مختلفی هزینه و قیمت طراحی وب سایت خود را اعلام می کند. هرچند دریافت مبالغ بالا لزوما به معنی حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست ، اما باید توجه داشته باشید که قطعا یک سایت حرفه ای ، ارزان نخواهد بود.

Report this wiki page