طراحی سایت

Wiki Article

دمتون گرم حداقل قیمت هاتون رو گذاتید، بقیه سایت ها فقط الکی توضحیات دادن و قیمتشون رو میگیری هزار تا چم و خم میزارن که قیمت نهایی رو نگن و میگن حتما باید قرار داد نوشته بشه، من نمیدونم چرا وجدان کاری رفته و هر کی هر چقدر دلش میخواد میتونه بگیره

ما در همیار توسعه تمامی امکانات گفته شده را برای شما در نظر گرفتیم و با توجه به نیازی که دارید، سعی می‌کنیم بهترین طرح را در اختیار مشتری بگذاریم. همچنین در چندین مرحله طرح مورد نظر را به مشتری نشان داده و عیب‌یابی می‌کنیم. در صورتی که شما به عنوان مشتری در طراحی سایت فروشگاهیتان هر نارضایتی داشته باشید ما بررسی کرده و مشکل را برطرف می‌کنیم.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

سرورها توان و فضای بسیار زیادی دارند؛ گاهی این فضا به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود و یک سرور، میزبان چند سایت کوچک می‌شود.

پس از ارتباط گرفتن مشتریان با ما و بعد از انجام مشاوره، فرم کلیک کنید نیاز‌سنجی طراحی سایت اختصاصی به کارفرما ارسال می‌ شود. کارفرما با پر کردن این فرم و ارسال مجدد برای مشاورین ما، نسبت به نیاز‌سنجی ها سه نوع پیش فاکتور ارسال می شود که پایه، استاندارد و حرفه ای نام دارند.

شیوع بیماری کرونا یک جهش فوق العاده در حوزه دیجیتال و مارکتینگ ایجاد کرد. به طوری که حتی طراحی سایت فروشگاهی تعدادی از بیزینس ها علیرغم میل باطنی، مجبور به راه توضیحات بیشتر اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنتی شدند. 

بهترین شرکت طراحی وب سایت 1401

مبلغ تمدید دامنه و هاست معمولا هاست و دامنه به صورت سالانه تمدید می‌شود اما این امکان وجود دارد که بازه زمانی کوتاه‌تر و یا بلندتری را نیز شامل شود.

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت سایت منبع کاملا فارسی و راستچین

مرحلهٔ پنجم: محصولات و محتوای خود را به فروشگاه اضافه کنید

طراحی سایت فروشگاهی

سرور اختصاصی هاستینگ سرور اختصاصی کاملا آماده و کانفیگ شده برای خدمات هاستینگ

از کلیک کنید هر چه بگذریم ظاهر قضیه را نمی‌توان نادیده گرفت. همیشه ظاهر آن چیزی است که مشتری بیش از هر چیزی به آن توجه می‌کند. در طراحی فروشگاه اینترنتی باید فاکتورهای زیبایی و جذابیت را در نظر بگیریم؛ همچنین در انتخاب تصاویر محصول از همان ابتدای کار باید دقت لازم را داشته باشید.

مسلما قبل از اینکه بدانید چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی را انجام دهید باید ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی را بدانید.

Report this wiki page