تیم طراحی سایت

Wiki Article

گرافیک تخصصی متناسب با موضوع فروشگاه و خدمات و محصولات آن در جذب مخاطب بسیار کاربردی است.

مهمترین مساله برای ورود به کار طراحی سایت داشتن عشق و علاقه این کار است پیشنهاد می کنم اگر علاقه ای به این کار ندارید و صرفا به خاطر کسب درآمد یا اینکه برای طراحی سایت خودتان پولی هزینه نکنید می خواهید طراحی سایت را یاد بگیرید به هیچ عنوان این کار را نکنید چون در انتها چیزی عایدتان نخواهد شد! در مقابل اگر علاقه و عشق به طراحی سایت خواب شب را هم از شما گرفته! ( یک مثال زنده خود بنده هستم! ) یک دقیقه هم زمان را هدر ندهید و هرچه سریع تر شروع به یادگیری کنید.

حتی اگر مغازه در جای پر رفت‌و‌آمدی باشد و ویترین حرفه‌ای و لوکسی داشته باشید. شاید در بهترین حالت، بتوانید به ۱۰ نفر از ۱۰۰ نفری که عبور می‌کنند، جنس بفروشید.

در هر دو صورت باید محدودیتی برای شما به وجود نیاید. این محدودیت‌ها زمان طراحی سایت فروشگاهی و در افزودن محصولات، اضافه کردن ویژگی‌های مورد نظر به آن، فیلترهای مختلف، امکان جستجو و… از نمونه‌هایی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی الزامیست.

به همین خاطر، طراحی سایت واکنش‌گرا، یک الزام برای سایت‌های فروشگاهی است.

برای دقیق تر حساب کردن لیست قیمت طراحی سایت در ادامه این مقاله آماده ایم طراحی انواع وب سایت ، لیست قیمت طراحی آنها و ویژگی های هر کدام را بررسی کرده ایم.

اگر می خواهید یک سایت جذاب و کاربر پسند داشته باشید و در میان رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشید حتما سایت منبع از یک طراح رابط کاربری حرفه ای استفاده کنید.

اگر به دنبال ساخت یک هویت ماندگار و وب‌سایتی متفاوت هستید، مشتاق شنیدن رویای شما و محقق کردن آنیم. ما عاشق خلق کردن هستیم.

برای فروش محصولات پرطرفدار در سایت فروشگاهی باید به سایت های داخلی و خارجی مشهور سری بزنید و لیست کالاهای محبوب را پیدا کنید.

همچنین ما آموزش‌های لازم برای مدیریت وب سایت، نحوه وارد کردن محصولات و تغییر محتوا سایت و غیره را به شما خواهیم داد. تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کنید.

در مرحله اول از طراحی سایت باید با توجه به نیاز های مشتری و نوع سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.  

امنیت برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور.

پس از اتمام کار و تایید کارفرما، طی یک دوره یک هفته ای سایت به طور کامل روی دامنه اصلی اجرا شده و پذیرای بازدیدکنندگان میشود

آکادمی وبکیما مجموعه ای از آموزش ها و ابزارها و مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی شماست. تیم وبکیما همیشه در تلاش است تا بهترین دوره های آموزشی، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند.

Report this wiki page