توضیحات اصول طراحی وب سایت

Wiki Article

⭐ سایت نیمه اختصاصی در اصل همون قالب های آماده هستند و قیمتشون بسته به میزان نیازی های شما از چند میلیون تومان شروع میشود.

از هر چه بگذریم ظاهر قضیه را نمی‌توان نادیده گرفت. همیشه ظاهر آن چیزی است که مشتری بیش از هر چیزی به آن توجه می‌کند. در طراحی فروشگاه اینترنتی باید فاکتورهای زیبایی و جذابیت را در نظر بگیریم؛ همچنین در انتخاب تصاویر محصول از همان ابتدای کار باید دقت لازم را داشته باشید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر وب‌سایت‌های ساخت فروشگاه خواهد داشت.

سعی کنید سایت شما بهینه و منطبق بر اصول سئو ایجاد گردد تا کاملا تخصصی و به روز باشد.

فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی با قالب وردپرس راه‌اندازی شده‌اند که انواع قالب‌ها به صورت رایگان و متناسب با طراحی‌های روز برای آنها وجود دارد.

اگر خرید کردم و سایتی که بهم تحویل داده شد مطابق نظر من نبود چطور میشه ؟ روند و پروسه طراحی سایت در رویا وردپرس به نحوی انجام می‌شود که مشتری بصورت مرحله به مرحله در جریان این روند قرار می‌گیرد بطوریکه پشتیبانان طراحی سایت بصورت مرتب تا زمان تکمیل و تحویل وب سایت با مشتری در ارتباط هستند.

من با توشن توسط یکی از دوستان آشنا شدم و چند ماهی هست که از خدمات این مجموعه استفاده میکنم؛ قبلا برای ارسال ایمیل تبلیغاتی با شرکت های دیگه مشکل داشتیم که خدا رو شکر با توشن مشکلمون حل شد.

تعریف بی نهایت محصول (فیزیکی و دانلودی) دسته بندی محصول و ویژگی محصول

فقط کافیست ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

تیم آنلاینر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حوزه طراحی سایت تخصصی شروع اینجا کرد و توانست با گسترش خدمات تخصصی خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ نمونه کارهای بسیار قوی را در کارنامه خود ثبت کند, آنلاینرهمیشه سعی داشته که با ارائه خدمات با کیفیت بالا اقدام به جذب مشتری نماید که تا کنون در این حوزه موفق بوده است زیرا ۹۰ درصد مشتریان این مجموعه از طریق مشتریان قبلی مان معرفی میشوند.

لازم نیست برای شروع یا ادامه کسب و کار خود یک دفتر یا مغازه بزرگ و پر هزینه داشته باشید ! با طراحی سایت فروشگاهی در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره مند شوید ما همراه شما هستیم تا کسب و کار آنلاین خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن راه اندازی کنید.

برای آشنایی بشتر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و مزایای وردپرس ، اینجا کلیک کنید .

مواردی که حتما در طراحی فروشگاه اینترنتی همیار توسعه مشاهده خواهید کرد:

Report this wiki page